شیائومی در حال رشد بی‌سابقه‌ای در بازار چین است و شاید به زودی باید منتظر حضور این کمپانی در بازار تمام کشورهایی آسیایی باشیم.
کد خبر: ۸۵۰۲۴۹
از هر 10اسمارت فون، 9 گوشی برای شیائومی است!

به گزارش جام جم کلیک ، به نقل از آی تی رسان طرح‌های موجود این کمپانی به قدری جذاب بود که آقای Hugo Barra که پیش از این یکی از مهندسین خلاق گوگل به شمار می‌رفت و مدتی نیز یکی از مدیران ارشد پروژه اندروید به شمار می‌رفت، به سوی این کمپانی رفته و معاونت شیائومی را به عهده گرفته است.

حالا این کمپانی چینی به جایگاهی رسیده است که کاربران چینی خرید آن را به برندهای دیگر ترجیح می‌دهند. هوگو بارا عنوان داشته است

که از 10 دستگاه فعال اندرویدی فعلی در بازار چین، 9 اسمارت فون متعلق به شیائومی است! دهمین اسمارت فون این لیست متعلق به سامسونگ است و آن‌هم گلکسی نوت 2 است!

این آمار از سوی Tencent منتشر شده است. این منبع در واقع چیزی مساوی توییتر در چین است که امکانات جالبی را در اختیار کاربران شرقی قرار می‌دهد.

صدها میلیون کاربر از ویژگی‌های مختلف Tencent در چین بهره می‌برند و همین موضوع باعث شده است که برای آمارگیری به اسمارت فون های کاربرانی که از این محصول استفاده می‌کنند، توجه ویژه‌ای شود!

حال این آمار استخراج شده، نشان می‌دهد که شیائومی بیش از پیش در حال گسترش است و آینده روشنی را پیش روی آن‌ها می‌گذارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها