نقد و بررسی بازی مد مکس

جنون مکس

بازی هفته

حماسه عقاب‌ها: حمله به اچ 3

اولین بازی این هفته، عنوانی ایرانی است که اگرچه هنوز عرضه نشده و احتمالا ساخت آن تا پایان سال به طول می‌انجامد، ولی روزهای گذشته اولین تریلر یا نمایش رسمی بازی منتشر شد.
کد خبر: ۸۴۰۰۴۱
حماسه عقاب‌ها: حمله به اچ 3

«حماسه عقاب‌ها: حمله به اچ3»‌ در سبک هواپیمایی است که بر اساس مستندات واقعی تاریخی درخصوص بزرگ‌ترین و پیچیده‌ترین حمله هوایی تاریخ یعنی حمله به پایگاه‌های سه‌گانه الولید ساخته شده که در زمان جنگ تحمیلی نیروی هوایی ارتش آن را برنامه‌ریزی و عملیاتی کرد.

سربازان وظیفه نیروی هوایی ارتش در حال ساخت این بازی هستند و بازیکن در آن هدایت یکی از هشت جنگنده‌ای را که در عملیات اچ3 حضور داشتند به عهده خواهد گرفت و دیگر هواپیماهای هم‌تیمی به وسیله هوش مصنوعی هدایت می‌شوند.

مراحل بازی شامل Dogfight یا نبرد هوایی جنگنده در مقابل جنگنده، بمباران و نابود کردن اهداف زمینی و سوختگیری در حین پرواز است.

خبر ساخت این بازی از این جهت حائز اهمیت است که نشان می‌دهد ما قهرمانان و داستان‌های غنی نظامی و تاریخی در اختیار داریم که با تدبیر و دید درست به مقیاس پروژه می‌توانیم روی آنها سرمایه‌گذاری کرده و جدا از فضای شعارها با محدودیت‌ها و حداقل‌ها دست به عمل زده و بازی درخور و قابل توجهی تولید کنیم.

کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها