سامسونگ بتازگی از سری جدید ساعت‌های هوشمند خود با نام‌های Gears2 و Gear S2 Classic پرده‌برداری کرده است. همان طور که از نامشان پیداست Gear S2 Classic با ظاهری کلاسیک و نسخه Gears2 با ظاهری مدرن طراحی شده‌ است.
کد خبر: ۸۳۴۹۸۰

نسل جدید معرفی شده به سیستم‌عامل تایزن مجهز است. کاربر می‌تواند درون این ساعت‌ها سیمکارت قرار داده و از آنها به ‌طور مستقل از تلفن هوشمند استفاده کند. یکی از ویژگی‌های جالب این ساعت‌ها، حاشیه متحرک و چرخشی آنهاست. به این صورت که با چرخاندن این حاشیه کاربر می‌تواند درون منو حرکت کند. در سمت راست هم دو دکمه سخت‌افزاری خانه و بازگشت تعبیه شده است که کار را برای کاربر آسان‌تر می‌کند.

درباره توانایی‌های سیستم‌عامل، سامسونگ اعلام کرده پلتفرم جدید براحتی می‌تواند از پس نیازهای کاربر برآید و نوع 3G آن امکان برقراری تماس را هم فراهم می‌کند.

خبر خوب دیگر این است که Gear S2 از Samsung Pay پشتیبانی کامل می‌کند، اما اگر بخواهیم بهترین ویژگی این خانواده را نام ببریم، باید به عمر باتری اشاره کنیم. به گفته سامسونگ، با استفاده معمولی از ساعت، باتری می‌تواند دو تا سه روز دوام بیاورد.

از دیگر مشخصات ساعت‌های جدید سامسونگ می‌توان به صفحه‌نمایش دایره‌ای 1.2 اینچی سوپر آمولد، پردازنده دو هسته‌ای با فرکانس یک گیگاهرتز، حافظه داخلی چهار گیگابایتی و رم 512 مگابایتی، گواهینامه IP68 برای مقاومت در برابر خاک و آب، پشتیبانی از اتصالات Wi-Fi 802.11 b/g/n، بلوتوث 4.1 و NFC اشاره کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها