اگر به موسیقی علاقه دارید و می‌خواهید ادای دی‌جی‌ها را دربیاورید یا واقعا می‌خواهید دی‌جی شوید باید از جایی شروع کنید. بهترین فرصت برای آغاز، کار با یکی از برترین اپلیکیشن‌های مخصوص میکس موسیقی است. کراس‌فیدر که بتازگی منتشر شده و رابط کاربری آن با حرکت گوشی کار می‌کند، برای اپل واچ هم عرضه شده است.
کد خبر: ۸۳۲۸۹۶

پیش از هر چیز گفتنی است این اپ بر پایه یک شبکه اجتماعی متشکل از دوستداران موسیقی تشکیل شده که می‌توانند آثار تولیدی خود با کراس‌فیدر را به اشتراک بگذارند و یکدیگر را دنبال کنند. برای استفاده از این اپ باید حساب کاربری درون آن بسازید یا با اکانت فیسبوک وارد شوید. با ورود به اپ، محیط آن شما را یاد شبکه‌های اجتماعی می‌اندازد، زیرا بخش‌هایی همچون فید، نوتیفیکیشن و لایک‌ها خودنمایی می‌کند. اما اصلی‌ترین وظیفه این اپ ویژگی میکس آن است که در آن می‌توانید دو قطعه موسیقی در حال پخش را کنار هم داشته باشید که با تکان دادن گوشی به سمت چپ یا راست هر یک از دو قطعه موسیقی با صدای بلندتری پخش می‌شود و می‌توانید خروجی کارتان را ضبط کنید و با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید.

تابلو صرافی در موبایل

«قیمت سکه رو می‌دونی؟» همین پرسش کافی است تا به اپلیکیشن «قیمت آنلاین» نیاز داشته باشید، بخصوص این روزها که قیمت سکه و ارز در نوسان است. این اپلیکیشن برای سیستم‌عامل اندروید عرضه شده و توانسته راه خود را در میان اپ‌های صفحه اول کافه بازار باز کند. با ورود به اپلیکیشن، قیمت ارزهای مختلف که با پرچم کشورها به شکل دایره‌ای تفکیک شده به نمایش درمی‌آید و قیمت بیشترین و کمترین هر ارز به ریال نمایش داده می‌شود. به ادعای سازنده از سروری برای به‌روزرسانی قیمت‌ها استفاده شده که در سریع‌ترین زمان ممکن این کار را انجام می‌دهد و تاریخ و زمان آخرین به‌روزرسانی را در زیر صفحه نمایش می‌دهد. غیر از قیمت ارزهای رایج، امکان مشاهده قیمت انواع سکه طلا نیز درون برنامه وجود دارد. فراموش نکنید در گوشه سمت چپ اپلیکیشن، آیکون به‌روز‌رسانی قیمت‌ها قرار گرفته که با فشار آن ارتباط با سرور برقرار شده و می‌توانید از آخرین قیمت‌ها مطلع شوید. در منوی اصلی اپ، امکان به اشتراک‌گذاری قیمت‌ها وجود دارد و می‌توانید آخرین قیمت‌ها را به اطلاع دوستان‌تان برسانید.

یک مترجم حرفه‌ای

اپلیکیشن دیکشنری یکی از پرکاربردترین اپ‌هاست که برای هر کاربری مورد نیاز است، پس چه بهتر برنامه‌ای را نصب کنید که برنده جایزه شده است. iTranslate یک دیکشنری است که از موتور ترجمه گوگل استفاده می‌کند و برای تمام سیستم‌های عامل موبایل حتی کیندل و همچنین مک‌بوک و ویندوز نیز عرضه شده است. اپلیکیشن، ظاهر و محیط ساده‌ای دارد که با ورود به آن دو پرچم کشور دایره‌ای شکل می‌بینید. در قسمت پرچم بالایی باید لغت مورد نظر را تایپ کنید و در بخش پایینی ترجمه آن را مشاهده می‌کنید. با کلیک روی نشان پرچم می‌توانید از میان زبان‌های موجود یکی را انتخاب کنید که امکان انتخاب فارسی هم وجود دارد. بین دو باکس تایپ لغات پیکان دو سری وجود دارد که فشار آن زبان مبدا و مقصد را جابه‌جا می‌کند. قابلیت ویژه این اپ در سیستم تشخیص صدایش نهفته است که کاربر می‌تواند با ادای لغت، ترجمه‌اش را دریافت کند، اما متاسفانه این قابلیت در iTranslate مستلزم پرداخت پول است. یکی دیگر از ویژگی‌های اپ این است که کیبوردی مجزا به گوشی‌تان اضافه می‌کند که می‌توانید حین تایپ در لحظه جمله‌هایتان را ترجمه کنید.

مدیریت مخاطبان

تعداد زیادی شماره و اسم در دفترچه تلفن گوشی خود دارید و از اپلیکیشن تماس پیش فرض گوشی راضی نیستید؟ اپ‌های زیادی برای مدیریت دفترچه تلفن و مخاطبان وجود دارد که یکی از بهترین‌های آن کانتکتس پلاس است. با استفاده از این اپ می‌توانید خیلی آسان مزاحم‌های تلفنی را مسدود کنید و نگران از دست رفتن اطلاعات تماس‌هایتان نباشید. این اپلیکیشن به‌صورت خودکار مدام از فهرست تماس‌ها بکاپ می‌گیرد. با ورود به اپلیکیشن با سه بخش اصلی مواجه می‌شوید که آیکون هر کدام در بالای صفحه وجود دارد؛ پیامک، دفتر تلفن و فهرست تماس‌ها. در بخش پیامک می‌توانید تمام پیغام‌های خود را در همین اپ بخوانید و تماس‌ها را نیز ببینید. برای دسترسی به صفحه شماره‌گیر علامت گوشی تلفن به زیبایی در گوشه صفحه گنجانده شده که دسترسی به شماره‌گیری را آسان کرده است. یکی از جالب‌ترین قابلیت‌های این اپ این است که در سمت چپ هر مخاطب، آیکون شبکه‌های اجتماعی وجود دارد و با انتخاب هر کدام می‌توانید به مخاطب مورد نظر به‌صورت مستقیم در آن شبکه وصل شوید.

نقاط را به هم وصل کنید

بازی انتخابی این هفته کلیک، نسخه جدیدی از بازی دوتلو به‌نام «دوتِلو: اسلاید» اثر استودیوی بسیار پرکار بالکی پیکس است که تاکنون بازی‌های زیادی را برای موبایل عرضه کرده است. دوتلو یک بازی شاد، مفرح و در عین حال فکری است که اگر درگیرش شوید ساعت‌ها سرگرم‌تان می‌کند. این بازی 75 مرحله دارد که باید هر کدام را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید و به انتها برسید، البته اگر تا آن موقع مراحل جدیدی به بازی اضافه نشود! محیط بازی بسیار خلوت و بی‌دغدغه طراحی شده تا تمرکز کاربر را به هم نریزد و هدفش را روی یک چیز بگذارد. با ورود به بازی، نخست با دو اسلاید نحوه انجام بازی آموزش داده می‌شود؛ در این بازی باید دایره‌های همرنگ را در یک خط قرار دهید. در نگاه اول دوتلو یادآور بازی دوز است، اما هرقدر در این بازی جلوتر می‌روید با مراحل دشوارتر و پیچیده‌تری مواجه می‌شوید که باید حل‌شان کنید. نحوه امتیاز بازی معکوس حساب می‌شود و با هر حرکت درست از آن کم می‌شود. بنابراین تا به انتهای مرحله نرسیده‌اید باید امتیازتان را تمام کنید.

شادی حاجی علی‌نقی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها