رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی از پایان همکاری مارکو اوکتاویو با تیم ملی فوتبال ساحلی ایران خبر داد. اوکتاویو، سرمربی برزیلی که از سال ۲۰۰۷ با تیم ملی ایران همکاری می‌کرد، در هر دو جام جهانی گذشته توانسته بود تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان را به جمع هشت تیم برتر جام برساند.
کد خبر: ۸۲۹۴۲۸

در نشست کمیته فنی و توسعه فوتبال و فوتبال ساحلی که به همین منظور برگزار شد، محمدحسین میرشمسی به عنوان جدی‌ترین گزینه جانشینی این مربی برزیلی انتخاب شد. عباس ترابیان، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی با تائید این خبر اظهار کرد: محمدحسین میرشمسی گزینه اصلی هدایت تیم ملی فوتبال ساحلی ایران است که از او خواستیم همراه کادرفنی فعلی، تمرینات تیم ملی فوتبال ساحلی ایران را آغاز کند.

پایان مهلت خسوس

در حالی که دوشنبه به عنوان آخرین روز پاسخ دادن برای خسوس کاندلاس، سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتسال ایران تعیین شده بود، این مربی باز هم پاسخی برای ادامه کار در ایران به کمیته فوتسال نداد. سیدرضا افتخاری، رئیس کمیته فوتسال در این خصوص به مهر گفت: پای پسر خسوس شکسته بود و وقتی با وی تماس گرفتیم، به ما اعلام شد که خسوس به همراه پسرش در بیمارستان به سر می‌برد. به هر حال ما سه‌شنبه را به عنوان آخرین مهلت برای پاسخ خسوس تعیین کرده‌ایم و اگر وی به ما جواب ندهد، مارکوس سوارتو برزیلی گزینه بعدی هدایت تیم ملی خواهد بود.

پنجشنبه آخرین فرصت برای سپاهانی‌ها

سپاهانی‌ها تا دو روز دیگر فرصت دارند مشکل ITC بازیکنان برزیلی‌شان را حل کنند. لوسیانو پریرا و لئوناردو پادوانی دو بازیکن برزیلی تیم فوتبال سپاهان اصفهان به دلیل مشکل صدور ITC هنوز نتوانسته‌اند تیم‌شان را در لیگ پانزدهم همراهی کنند. وکیل بین‌المللی باشگاه سپاهان به دنبال حل این مشکل از طریق فیفاست و به مسئولان این باشگاه اعلام کرده برای حل مشکلITC پادوانی و پریرا تا روز پنجشنبه هفته جاری منتظر باشند. این وکیل ابراز امیدواری کرده این مشکل تا دو روز آینده حل شود و سپاهانی‌ها بتوانند از هفته ششم از بازیکنان برزیلی خود استفاده کنند. باید دید این اتفاق رخ خواهد داد یا نه.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها