مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قزوین گفت: با توجه به ‌برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، راهکارهای انتقال بیش از ۲۵۰ میلیون مترمکعب آب به‌ منظور تامین آب و احیای دشت قزوین تدوین شده است.
کد خبر: ۸۲۲۴۷۴

حمید قزوینی افزود: در حال حاضر استان قزوین مشکلات بسیار در زمینه تامین آب مورد نیاز خود داشته که بر همین اساس نیز برنامه‌های بسیاری در استان قزوین برای رفع این موضوع تدوین شده است که اجرایی کردن آنها می‌تواند بسیاری از دغدغه‌های حوزه آب را کاهش دهد.

کاهش 92 درصدی قاچاق سوخت در بندرعباس

فرمانده دریابانی بندرعباس از کاهش 92 درصدی قاچاق سوخت در حوزه دریایی این شهرستان در چهار ماه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.

سرهنگ عبدالله لشکری افزود: طی این مدت 98 هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس کشف شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 92 درصد کاهش داشته است.

احداث باغ موزه گیاهان دارویی در البرز

مدیر سلامتکده طب سنتی البرز از احداث باغ موزه گیاهان دارویی در این استان خبر داد.

محمد پناهی گفت: با توجه به ظرفیت‌های متنوع استان در بخش پرورش گیاهان دارویی بزودی باغ‌موزه گیاهان دارویی در مجموعه سعدآباد استان البرز با حضور 15متخصص احداث می‌شود./ ایسنا

واگذاری بناهای تاریخی به بخش خصوصی

سرپرست صندوق احیا و بهره‌برداری از بناها و اماکن تاریخی و فرهنگی، خواستار تسهیل مراحل واگذاری بناهای تاریخی به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی شد.

محمدرضا پوینده در جمع فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در استان سمنان، بر آسان‌کردن مسیر واگذاری بناهای تاریخی تأکید کرد. / فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها