به گفته مورلینو، زمانی که نوکیا تجارت، خدمات و دستگاههایش را به مایکروسافت واگذار کرد، بخش ساخت، بازاریابی و تواناییهای توزیع کانالی را هم متوقف کرد. بنابراین راه درست بازگشت به بخش موبایل را از طریق یافتن یک شریک تجاری و در واقع برندسازی میداند؛ یعنی نوکیا وارد تولید نخواهد شد. این شریک تجاری باید مسئولیت ساخت، فروش و بازاریابی را به عهده بگیرد و بخش پشتیبانی را هم داشته باشد. تنها مسئولیت نوکیا در این فرآیند طراحی و تمایز فناوری محصولات خواهد بود.
البته نوکیا متذکر شده تا پایان زمان قراردادش با مایکروسافت هیچ تلفن هوشمند نوکیایی را به بازار نخواهد فرستاد. شایان ذکر است این قرارداد سه ماهه چهارم سال 2016 به پایان میرسد.
اکنون نوکیا برای تبلت اندرویدی N1 از همین روش برندسازی استفاده کرده است؛ تبلتی که با کمک Foxconn ساخته شده و به فروش میرسد.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
«جامجم» در گفتوگو با عضو هیات علمی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به بررسی اثرات منفی حفر چاههای عمیق میپردازد
سخنگوی صنعت آب در گفتوگو با جامجم: