تقویم

تهدید تلفنی« اگر پول ندهید کشته می‌شوید»

جوان تبهکاری با تلفن به مردی اخطار کرد که در ساعت 4 بعد از ظهر مبلغ قابل توجهی پول برای او به آدرس معین بیاورد، و تاکید کرد که اگر پلیس از این ماجرا با خیر شود جانش در خطر است و مسول آن نیز خودش خواهد بود!
کد خبر: ۸۱۸۹۷۷

چند روز قبل مردی به نام محمود ساکن خیابان شمیران بلاتر از سه راه ضربخانه به اداره پلیس شکایت کرد که جوان تبهکاری به نام مرتضی عنصری شرور و مزاحم است از چهار سال قبل تا کنون گاه و بیگاه مزاحم او می‌شود و با زور و قلدری از او اخاذی می‌کند.

این شخص در شکایت خود اضافه کرد من از ترس جانم تا آنجا که برایم مقدور بود به این شخص پول دادم و چون بیش از این نمی‌توانم تحمل این وضع را بکنم تقاضای رفع مزاحمت او را دارم.

از طرف اداره پلیس تهران شکایت این شخص مورد بررسی قرار گرفت و معلوم شد که جوان شرور چندروز قبل نیز با تلفن به همین شخص پیغام داده است که باید روز 5 شنبه ساعت 4 بعد از ظهر مبلغی پول برای من به چهار راه یاس بیاوری و تهدید کرده بود که اگر به پلیس اطلاع دهی کار بدتر خواهد شد! مامورین پلیس از این موقعیت استفاده کردند به این معنی که یک افسر اداره پلیس تهران به نام سروان مهبد مامور شد با لباس سویل به محل موعد برود و مرتضی را دستگر نماید. افسر مزبور در حالی که لباس سویل به تن کرده و کلاه شاپو به سر داشت در ساعت مقرر در محل معمود حاضر شد و برای این‌که سوء ظن تولید نکند لبه کلاه خود را پائین آورد و به انتظار ایستاد.

چند دقیقه بعد مرتضی از دور پیدا شد و همین‌که چشمش به محمود افتاد نگاهی به اطراف خود انداخت و با سرعت به او نزدیک شد تا پول را دریافت کند وبرود. اما در همین وقت افسر پلیس با قدم‌های سریع خود را به او رساند و با دستبند آهنین دستهای او را قفل کرد.

درنتیجه بازرسی که از جیب‌های مرتضی به عمل آمد یک گزن کفاشی که ظاهرا وی قصد داشت در صورت امتناع از پرداخت پول با آن محمود را از پای درآورد بدست آمد. روز گذشته مرتضی با پرونده به دادسرا اعزام شد و قضیه تحت رسیدگی قانونی قرار گرفت.

کیهان 14 بهمن 1342

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها