زمان بسیار کوتاهی از آشتی‌کنان رحمتی و طالب‌لو در تمرین استقلال نگذشته که برخورد سرد این دو در تمرینات نشان داد حب و بغض‌ها بیش از آن چیزی است که به تصویر کشیده شد.
کد خبر: ۸۱۶۰۶۱

رحمتی و طالب‌لو باوجود روبوسی تصنعی هفته گذشته‌شان و قرار گرفتن در مقابل فلاش دوربین‌ها، نه با هم حرف می‌زدند و نه کاری به کار هم داشتند تا جایی که به استناد روزنامه‌ها تمرینات‌شان هم به صورت انفرادی برگزار می‌شد. همین کدورت‌ها مسئولان باشگاه را برآن داشت تا جمعه شب در مراسم افطار، برای همیشه به این غائله خاتمه دهند. این دو دروازه‌بان سرانجام در این محفل و در فضایی صمیمی، کدورت‌های گذشته را کنار گذاشتند و با هم آشتی کردند. ردوبدل شدن صحبت‌های دوستانه میان این دو دروازه‌بان و البته برخورد متفاوتشان در تمرین دیروز تا حدودی خیال هواداران را هم از حواشی پست دروازه راحت کرد.

وحید طالب‌لو در گفت‌وگو با تسنیم، در مورد آشتی‌ با مهدی رحمتی گفت: باتوجه به این‌که می‌گفتند رابطه ما در تمرینات سرد است، تصمیم گرفته شد این کدورت‌ها از بین برود و در محفلی دوستانه کدورت‌هایمان را برطرف کردیم. وی افزود: برخی مسائل بین من و رحمتی بود که صحبت‌هایمان را انجام داده و گفتیم به‌خاطر این‌که استقلال ضربه نخورد، به عقب بازنگردیم و مشکلات را حل کنیم. بازیکنان هم از این مساله ناراحت بودند و دوست داشتند ما بیشتر کنار هم باشیم.

این موضوع خوشحالی پرویز مظلومی را هم به همراه داشت. سرمربی استقلال درباره آشتی رحمتی و طالب‌لو گفت: این دو بازیکن آشتی کرده بودند و جمعه شب هم افطار با هم بودند. شک نکنید که در آینده دیگر قهری در استقلال وجود ندارد این مساله را الان می‌گویم و تا آخر فصل هم پایش ایستاده‌ام.

البته بخش دیگری از خوشحالی مظلومی به جلسه‌اش با جاسم کرار برمی‌گشت. او پس از صحبت با بازیکن عراقی تیمش گفت: خیلی وقت بود که می‌خواستیم با جاسم جلسه‌ای برگزار کنیم، ولی فرصت نمی‌شد. ما صحبت‌های خوبی با هم داشتیم و قرار شد کرار از یکشنبه (امروز) در کنار دیگر بازیکنان تمرین کند.

مظلومی درباره برونو سزار و یعقوب کریمی هم گفت: ما با مدیر برنامه‌های سزار در ارتباط هستیم و جلسه‌ای را هم با او برگزار می‌کنیم. اگر به توافق برسیم طبق عرفمان به او پولی پرداخت خواهیم کرد و این بازیکن هم به ما اضافه می‌شود. درباره یعقوب کریمی هم ما 48 ساعت دیگر منتظر این بازیکن هستیم و در غیر این صورت به دنبال یک بازیکن جایگزین به جای او خواهیم گشت.

سرمربی استقلال در پایان در پاسخ به این سوال که آیا تیمش اردویی خارجی خواهد داشت، گفت: خیر، اما از اردوی داخلی‌مان نهایت استفاده را می‌کنیم. در حال‌ حاضر دو نوبت تمرین داریم و از کادرفنی و بازیکنان هم تشکر می‌کنم که نهایت همکاری را با ما داشته‌اند.

سبک‌دست؛ عضو پنجم هیات مدیره استقلال

روز گذشته جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال در دفتر بهرام افشارزاده در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد که ماحصل آن انتخاب عضو پنجم هیات مدیره بود. طبق تصمیم وزارت ورزش و چهار عضو دیگر هیات مدیره، شاهرخ سبک‌دست که فصل قبل هم اسپانسر استقلال بود، به عنوان عضو پنجم انتخاب و حکم او صادر شد.

قرار بود در جلسه دیروز رئیس و نایب رئیس هیات مدیره و سخنگوی باشگاه هم معرفی شوند که به دلیل نبود سبک‌دست در جلسه، انتخاب این عناوین به جلسه بعدی که روز سه‌شنبه هفته جاری برگزار می‌شود، موکول شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها