وعده انتخاب مربی برای حدادی

سرپرست فدراسیون دوومیدانی تاکید کرد در صورتی که احسان حدادی مربی مورد نظر خود را معرفی کند، اقدامات لازم برای عقد قرارداد با وی انجام می‌شود. حسن طباطبایی گفت: فدراسیون دو و میدانی و مهمتر از آن وزارت ورزش و جوانان و معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی این وزارتخانه نگاه ویژه‌ای به احسان حدادی دارند، به همین دلیل هم ازهیچ تلاشی برای بهبود شرایط تمرینی این ورزشکار مدال‌آور دریغ نمی‌کنند.
کد خبر: ۸۱۴۹۵۵

به گزارش سایت فدراسیون،وی افزود: حدادی هم‌اکنون در آلمان به تمرینات ادامه می‌دهد و طی روزهای گذشته در چند نوبت با وی تماس تلفنی داشتم و در جریان آخرین وضعیتش قرار گرفتم. در آخرین صحبت‌هایم با حدادی قرار شد که وی مربی مورد نظر خود را معرفی کند تا فدراسیون اقدامات لازم را برای امضای قرارداد با این مربی به عمل آورد. سرپرست فدراسیون دوومیدانی درباره مسابقات جام کازانف گفت: این رقابت‌ها سومین گام فدراسیون دو و میدانی برای کسب سهمیه المپیک و مسابقات جهانی است. به همین دلیل فدراسیون نگاه ویژه‌ای به آن خواهد داشت تا با تلاش همه ورزشکاران بتوانیم چند سهمیه المپیک و جهانی در این مسابقات کسب کنیم.

وی افزود: کسب سهمیه هدف اول فدراسیون دوومیدانی از حضور در مسابقات کازانف است ولی با این همه مانند اعزام‌های قبلی یک تیم کیفی را به قزاقستان خواهیم فرستاد.20 تیرماه، رقابت‌های انتخابی کازانف برگزار خواهد شد تا تمام نفرات شایسته ازکانال مسابقات انتخابی به کازانف اعزام شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها