کشف اجساد حلق‌آویز شده دو مرد جوان، دو پرونده جنایی را پیش روی پلیس گشود. بررسی‌ها نشان می‌دهد یکی از این دو مرد خودکشی کرده، اما مرگ دومین مرد مشکوک است.
کد خبر: ۸۰۹۷۶۱

به گزارش جامجم، نخستین مرگ مشکوک سهشنبه شب حوالی خیابان کهنز شهریار به مرکز فوریتهای پلیسی 110 این شهر گزارش شد. دقایقی بعد کارآگاهان جنایی همراه بازپرس اسماعیل برجسته، کشیک ویژه قتل دادسرا به محل مورد نظر اعزام شدند. آنها در بازرسی از محل مشاهده کردند جسد مرد جوان در حالی که دستانش بسته بود، از درخت حلق آویز شده است. بررسیها نشان میداد ساعاتی از مرگ وی میگذرد.

با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات برای شناسایی هویت مرد جوان و رازگشایی از مرگ مشکوک وی آغاز شد.

در حالی که پلیس تحقیقات خود را آغاز کرده بود، دومین فوت مشکوک چهارشنبه شب در خانهای حوالی خیابان معلم شهریار رخ داد. ماجرا از آنجا شروع شد که شبهنگام مردی با مرکز فوریتهای پلیسی 110 شهریارتماس گرفت و خبر داد، دوست 23 سالهاش با وی تماس گرفته و به او اطلاع داده قصد خودکشی دارد. ماموران با دریافت این گزارش برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند. آنها هرچه زنگ در خانه را به صدا درآوردند، کسی آن را باز نکرد. تحقیقات از همسایهها نیز نشان داد این مرد با همسرش اختلاف داشته است.ماموران با هماهنگی قضایی وارد خانه مرد جوان شده و با جسد حلقآویز او روبهرو شدند. در بازرسی خانه، نامهای به دست آمد که در آن نوشته شده بود دیگر طاقت این زندگی را ندارم و نمیخواهم با همسرم درگیر شوم و او را اذیت کنم. بنابراین به زندگیام پایان میدهم. از صاحبخانهام نیز میخواهم ودیعه خانه را به همسرم بدهد.

با کشف این دستنوشته، جسد مرد جوان به پزشکی قانونی منتقل شد. همسر این مرد نیز در تحقیقات به پلیس گفت: من و همسرم مدتی بود با هم اختلاف داشتیم. هیچ وقت تصور نمیکردم همسرم به خاطر این اختلافات خودکشی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها