نیمه نهایی لیگ اروپا

سویا و دنیپرو به فینال رسیدند

تیم‌های سویا و دنیپرو با پشت سر گذاشتن فیورنتینا و ناپولی در مجموع دو بازی رفت و برگشت به فینال رقابت های لیگ اروپا راه یافتند.
کد خبر: ۷۹۸۱۵۲
سویا و دنیپرو به فینال رسیدند

دیدارهای برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ اروپا پنجشنبه شب برگزار شد که در پایان تیم‌های سویا و دنیپرو با برتری مقابل فیورنتینا و ناپولی در مجموع دو بازی رفت و برگشت به فینال این مسابقات راه یافتند.

تیم سویا که در دیدار رفت با حساب ۳ بر صفر مقابل فیورنتینا به برتری دست یافته بود پنجشنبه شب در زمین این تیم نیز ۲ بر صفر برنده شد تا در مجموع ۵ بر صفر برنده شده و با اقتدار راهی فینال شود.

کارلوس باکا (۲۲) و دانیل کاریکو (۲۷) دو گل این تیم را به ثمر رساندند. تیم فیورنتینا در دقیقه ۶۷ یک ضربه پنالتی را توسط ایلیشیچ از دست داد.

دیگر تیم فینالیست این جام دنیپرو اوکراین بود که شگفتی ساز جام لقب گرفت. این تیم پنجشنبه شب در زمین خود برابر ناپولی ایتالیا یک بر صفر به پیروزی دست یافت.

یون سلژنیوف در دقیقه ۵۸ زننده تنها گل این تیم بود. تیم دنیپرو با توجه به تساوی یک بر یک در زمین ناپولی در مجموع ۲ بر یک برنده شد و به فینال راه یافت.

بدین ترتیب تیم‌های سویا اسپانیا و دنیپرو اوکراین برگزار کننده دیدار نهایی این جام شدند و هر دو نماینده ایتالیا در مرحله نیمه نهایی حذف شدند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها