این مجموعه صوتی - تصویری شامل 21 قطعه از بداههنوازیهای این آهنگساز معاصر برای ساز پیانو است که در طول نوازندگی این قطعات، با تلفن همراه از نوازندگیاش فیلم گرفته و افکتهای تصویری متفاوتی به آن بخشیده است.
قطعات این آلبوم با وجود اینکه عنوانهای طنز دارند، اما موسیقی جدی را که مربوط به دوران معاصر است، دربرمیگیرند.
صاحبنسق در یادداشتی برای این اثر نوشته است: «اگه قراره بداهه باشه بگذار همهاش بداهه باشه. خودت را به اولین پیانوی دور و برت برسون و همینطور که از دریچه دوربین یه تلفن هوشمند که بالا یا پهلوی پیانوت میگذاریش نگاه میکنی شروع کن به بداههنوازی طوری که انگار قراره همه چیز توی همون قاب دوربین اتفاق بیفته.»
این آهنگساز و استاد دانشگاه در ادامهی یادداشت خود آورده است: «بداههای که کنش و واکنشش رو نهتنها از و به لحظه خلق شدهاش میده و میگیره، بلکه تصویری که از کلیدهای پیانوی قابشده با دوربین با هر شکل و شمایل و هر تغییری که دوربین و نرمافزار بهش میده رو دستمایه بداههنوازی و بداههاندیشی میکنه. مبایل بداههنوازیهای من برای پیانو در 1389 اینگونه خلق شدهاند.»
قطعاتی مانند «بارون بارونه به سبک متهوع»، «این آتش خفته در تن من»، «در انتظار برگر ذغالی - بداهه تا زنگ پیک موتوری»، «عسل گس با اسانس کیوی» و ... از قطعات این آلبوم محسوب میشوند.
این دیویدی شامل مصاحبهی کاوه کاتب با کیاوش صاحبنسق دربارهی محتوای این اثر نیز است.(ایسنا)
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
«جامجم» در گفتوگو با عضو هیات علمی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به بررسی اثرات منفی حفر چاههای عمیق میپردازد
سخنگوی صنعت آب در گفتوگو با جامجم: