جام جم ورزشی: در سومین شب از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا منچسترسیتی و بارسلونا در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم خواهند رفت و یوونتوس در تورین از دورتموند پذیرایی می‌کند.
کد خبر: ۷۷۳۶۲۹
مصاف منچسترسیتی با بارسلونا/ یوونتوس در مقابل تیم متحول شده دورتموند

به گزارش جام جم ورزشی ، در ادامه دیدارهای دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فردا شب (سه‌شنبه) 2 بازی حساس از ساعت 23:15 به وقت تهران برگزار می‌شود که در مهمترین آنها منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد از بارسلونا پذیرایی می‌کند و در بازی دیگر یوونتوس میزبان بورسیا دورتموند است.

شاگردان پیگرینی در پی انتقام‌

در منچستر، آبی‌پوشان این شهر در شرایطی از بارسلونا پذیرایی می‌کنند که فصل گذشته در همین مرحله از رقابت‌ها مغلوب کاتالان‌ها شده و از گردونه رقابت‌ها حذف شدند. من‌سیتی فصل گذشته در بازی رفت در خانه با نتیجه 2 بر صفر به بارسا باختند و در نیوکمپ هم با نتیجه 2 بر یک تن به شکست دادند تا در مجموع با نتیجه 4 بر یک برابر آبی و اناری‌ها مغلوب شوند و همچنان در حسرت حضور در جمع 8 تیم برتر لیگ قهرمانان بمانند.

شاگردان مانوئل پیگرینی در شرایطی برای میزبان از مردان لوئیس انریکه آماده می‌شوند که برخلاف آنها از آخرین بازی خود 3 امتیاز گرفته‌اند. من‌سیتی در هفته جاری در خانه موفق شد یک پیروزی روحیه‌بخش با نتیجه 5 بر صفر برابر نیوکاسل کسب کند تا با آمادگی روانی بیشتری برای مصاف با بارسلونا آماده کند. این در حالی است که آبی و اناری‌ها این هفته در خانه یک بر صفر به مالاگا باختند و فرصت صعود به صدر جدول را از دست دادند.

بانوی‌پیر میزبان دورتموند تازه جان گرفته

در دیگر بازی فرداشب از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، یوونتوس، قهرمان فصل گذشته سری A ایتالیا میزبان بورسیا دورتموند نایب قهرمان فصل گذشته بوندس‌لیگای آلمان خواهد بود که 3 هفته است از بحران بزرگی که در این فصل گریبانش را گرفته، خارج شده است. یوونتوس که در آخرین بازی خود در خانه با نتیجه 2 بر یک از سد آتلانتا گذشت و به لطف توقف رم در خانه هلاس ورونا، حاشیه امنیتش را در صدر جدول رده‌بندی سری A به 9 امتیاز افزایش داد تا با روحیه‌ای مضاعف آماده پذیرایی از زردپوشان وستفالن شود.

در طرف مقابل هم بورسیا دورتموندی که نیم فصل دوم بوندس‌لیگا را در منطقه سقوط آغاز کرده بود، در شرایطی به خانه بانوی پیر می‌رود که 3 بازی متوالی اخیرش را برده تا با صعودی چند پله‌ای اکنون در رده سیزدهم جدول رقابت‌ها قرار بگیرد و خیال هوادارانش را از بابت ماندن در بوندس‌لیگا آسوده خاطر کند.

تیم‌های یوونتوس و دورتموند آخرین بار در ماه آگوست سال 2008 در دیدار دوستانه به مصاف هم رفتند که آن بازی را یوونتوس با نتیجه 3 بر یک به سود خود به پایان رساند اما قطعاً مهمترین دیدار قبلی این 2 تیم، فینال لیگ قهرمانان سال 1997 بود که دورتموند آن را با نتیجه 3 بر یک برد تا تنها قهرمانی‌اش در لیگ قهرمانان را تاکنون کسب کند.

دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب نیز با برگزاری 2 بازی دنبال می‌شود که در آنها آرسنال انگلیس میزبان موناکوی فرانسه و بایرلورکوزن آلمان از اتلتیکومادرید اسپانیا پذیرایی می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها