امین زندگانی بازیگر سریال «همه چیز آنجاست» گفت: تجربه عوامل و بازیگران در این سریال باعث شد تا تلویزیون به مرزهایی ورود کند که سال‌ها بود جای خالی آن در مجموعه‌های نمایشی حس می‌شد.
کد خبر: ۷۷۱۴۸۳
امین زندگانی: «همه‌چیز آنجاست» مرزهای جدیدی در تلویزیون درنوردید

«امین زندگانی» بازیگر نقش مهدی در سریال «همه چیز آنجاست» درباره شرایط تولید این پروژه و ارتباط خود با همبازی ها و سایر عوامل کار بیان داشت: خانم مهین ترابی و آقای عمرانی در این سریال در نقش پدر و مادر حضور داشتند و سال ها بود که تجربه این رابطه را در یک نقش پشت سر نگذاشته بودم. بقیه بازیگران حتی در نقش های مقابل من هم بسیار خوب ظاهر شدند.

وی افزود: در این سریال نوعی رقابت مثبت بین بازیگران شکل گرفته بود در عین حال که همه به هم کمک می کردند می خواستند توانایی خود را هم به محک قدرت بگذارند و این شرایط از جمله روابط و مناسبات نادری بود که در سینما و تلویزیون می شود سراغ گرفت و باید آن را مدیون حضور پیشکسوتانی چون استاد مشایخی در این کار دانست و روابط خوب و دوستانه و حمایت های بی دریغی که بر پشت صحنه این سریال حاکم بود.

این بازیگر ادامه داد: از این رو بسیار خوشحالم که در این پروژه بازی کردم. پروژه ای که آقای افخمی و میرمیران به عنوان مشاوران آن، سریال را هدایت می کردند. همچنین آقای هاشمی به عنوان تهیه کننده امنیت خاطری را عوامل و بازیگران فراهم کردند و همه این تجربه ها باعث شد تا تلویزیون به مرزهایی ورود کند که سال ها بود جای خالی آن در مجموعه های نمایشی حس می شد.

زندگانی همچنین خاطرنشان کرد: این سریال ثابت کرد که می توان برای مشکلات و دغدغه های اجتماعی نسخه ایرانی فرهنگی صادر کرد. تلویزیون از منظر حل مشکلات جامعه خط هایش را به مرزهای اجتماع رساند و گسترش داد و راه درمانی فرهنگی و در عین حال غیرشعاری به مخاطبان ارائه کرد.

وی با ارائه مصادیقی در این زمینه افزود: برای مثال در سکانسی که مهرنوش با پدر خود گفت و گو می کند، حرف ها و دیالوگ هایی بین آنها رد و بدل می شود که گویی از هزار جلسه مشاوره تاثیرگذارتر است. این سکانس تاثیرگذار در واقع تلاش دختر و پدری با تفکر سنتی است که می خواهند به تفاهم برسند. بدون آن که این میان تنش و فاجعه ای رخ بدهد و به تصویر کشیدن همین مفاهیم و پیام هاست که باعث می شود یک ساعت تماشای تلویزیون از مطالعه ای سه ساعته مفیدتر ارزیابی شود.

پخش این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی شهرام شاه حسینی در 59 قسمت از شبکه سه سیما به پایان رسید. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها