ترویج استفاده از کالاهای ایرانی در یک سریال

«همه چیزآنجاست» در قاب شبکه 3

تصویربرداری سریال تلویزیونی «همه چیز آنجاست» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی و تهیه‌کنندگی داوود هاشمی به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه سه بزودی آغاز می‌شود و در آن محمد عمرانی و امین زندگانی نقش پدر و پسر را بازی می‌کنند.
کد خبر: ۶۸۱۸۴۹
«همه چیزآنجاست» در قاب شبکه 3
در این سریال تلویزیونی علاوه بر عمرانی و زندگانی، مهرانه مهین‌ترابی، الهام حمیدی، حسین مهری و حدیث میرامینی به ایفای نقش می‌پردازند. قرار است بازیگران دیگری هم به این سریال اضافه شوند.

در خلاصه داستان سریال همه چیز آنجاست، آمده است: کارگاه تولیدی خانواده قدیمی به علت ورود کالاهای خارجی رو به تعطیلی است. مهدی پسر بزرگ خانواده در گیرودار رفع مشکلات به‌وجود آمده، به بسیاری از رازهای خانواده پی می‌برد.

داوود هاشمی، تهیه‌کننده سریال تلویزیونی همه چیز آنجاست، در این باره به جام‌جم گفت: این سریال تلویزیونی در 50 قسمت 40 دقیقه‌ای به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه سه تولید می‌شود. سیدمجید میرمیران و علیرضا افخمی مشاوران فیلمنامه این سریال هستند و فیروز قشقایی فیلمنامه را می‌نویسد. حدود 30 قسمت از فیلمنامه نوشته شده و 20 قسمت باقیمانده همزمان با تصویربرداری نوشته می‌شود.

وی ادامه داد: این سریال تلویزیونی روز جمعه این هفته در لوکیشن خانه محسن واقع در خیابان ولیعصر با حضور بازیگران کلید می‌خورد. در این لوکیشن محمد عمرانی نقش محسن پدر خانواده، مهرانه مهین‌ترابی نقش اکرم مادر خانواده و امین زندگانی نقش مهدی پسر محسن را بازی خواهند کرد. الهام حمیدی نقش پرستو عروس خانواده، حدیث میرامینی نقش مهنوش و حسین مهری نقش مهران دیگر فرزندان محسن را ایفا می‌کنند.

این تهیه‌کننده با اشاره به اضافه شدن بازیگران دیگر گفت: تا به امروز این بازیگران انتخاب شده‌اند، اما حدود 24 بازیگر دیگر برای ایفای نقش‌های اصلی به مرور به جمع بازیگران این سریال افزوده می‌شوند. 20 بازیگر مهمان هم خواهیم داشت. در مجموع این سریال جزو پر بازیگرترین آثار نمایشی تلویزیون است. امیدوارم برای دیگر نقش‌های اصلی این سریال هم بتوانیم کسانی را که مد نظر داریم به کار دعوت کنیم.

هاشمی درباره تولید این سریال و تفاوت آن با دیگر آثاری که بیشتر برای مناسبت ماه رمضان تهیه کرده، افزود: گرچه ما بیشتر کارهای ماورایی برای ماه رمضان تولید کردیم، اما فضای این سریال کاملا متفاوت با دیگر تولیداتمان است. سریال همه چیز آنجاست، یک ملودرام اجتماعی است و آقایان افخمی و میرمیران حدود 1.5 سال وقت گذاشتند تا اثر مناسبی برای شب‌های زمستان تولید شود. البته آقای افخمی به دیگر بخش‌های این سریال هم نظارت خواهد داشت.

به گفته این تهیه‌کننده، پخش سریال همه چیز آنجاست از اول آذر ماه آغاز می‌شود و تا قبل از شروع دهه فجر به پایان خواهد رسید.

هاشمی درباره انتخاب شهرام شاه‌حسینی برای کارگردانی این سریال گفت: قصه این سریال به‌گونه‌ای است که 50 درصد آن در لوکیشن‌های داخلی و 50 درصد در لوکیشن‌های خارجی می‌گذرد. از سوی دیگر با توجه به زمانی که در اختیار داریم باید کارگردانی انتخاب می‌کردیم که روزی هشت تا ده دقیقه ضبط کند.

این تهیه‌کننده اشاره کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده زمان تصویربرداری هشت تا 9 ماه خواهد بود، به همین دلیل باید کارگردانی با انرژی انتخاب می‌کردیم که ضمن داشتن سرعت مناسب نسبت به کار حساس باشد و از ظرافت‌های کار عبور نکند تا این‌که با مشورت با علیرضا افخمی به انتخاب شهرام شاه‌حسینی
رسیدیم.

تمام لوکیشن‌های این سریال در تهران است. بنا به گفته هاشمی، در این سریال مخاطبان فقط قصه خانواده محسن را نخواهند دید و با توجه به پیشرفت قصه، شخصیت‌های مختلف به آن اضافه می‌شوند و بینندگان شاهد کلاهبرداری و اتفاقات دیگری در سریال خواهند بود. وی ادامه داد: با توجه به اهمیت نقش‌ها در قصه، حتی برای نقش‌های فرعی هم از حضور بازیگران حرفه‌ای استفاده می‌کنیم و نابازیگر نخواهیم داشت.

عوامل اصلی سازنده این سریال عبارتند از: مدیر تصویربرداری محمد ناصری، صدابردار مرتضی اصلان‌زاده، طراح گریم محسن دارسنج، طراح صحنه و لباس آیدین ظریف، مدیر تولید مهدی بدرلو، دستیار اول کارگردان حسین خضوعی، برنامه‌ریز مجید موثق، منشی صحنه سهیلا کاشفی و عکاس پریسا افخمی. (جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها