بازی هفته

معرفی بازی‌های Evolve و Rise of Incarnates

دوستان و همراهان همیشگی کلیک، سوالی از شما دارم! در یک دنیای وحشی و خشن که انسان‌ها برای زندگی مجبورند هر روز و هر لحظه با طبیعت و موجودات آن دست و پنجه نرم کنند، شما شکار می‌شوید یا شکارچی؟ Evolve به شما کمک می‌کند پاسخ این پرسش را بیابید.
کد خبر: ۷۷۰۹۸۱
معرفی بازی‌های Evolve  و Rise of Incarnates

شرکت Turtle Rock قصد دارد با این محصول، نسل جدید بازی‌های آنلاین تیراندازی را معرفی کند. نکته‌ خلاقانه‌ گیم‌پلی بازی، همکاری چهار بازیکن برای غلبه بر یک هیولای وحشی و مخوف است که از قضا آن را هم بازیکن پنجم هدایت می‌کند.

برای شکار خود کمین کنید، حمله‌ خود را انجام داده و ثابت کنید شکارچی برتر در این نبرد چهار به یک هستید. فرقی ندارد شما در کدام جبهه باشید، زیرا سلاح‌ها و توانایی‌هایی در اختیار بازیکن قرار داده شده که ضمن حفظ تعادل بازی، درگیری‌های هیجان‌انگیز و منصفانه‌ای را رقم می‌زند.

کاراکترهای انسان در چهار کلاس دسته‌بندی شده‌اند که هریک قابلیت‌های منحصربه‌فردی داشته و فقط با همکاری تیمی مناسب با یکدیگر می‌توانند هیولا را از پا در بیاورند. با مبارزات بازی شما امتیاز به دست می‌آورید که سبب ارتقای رتبه‌ کاراکترتان می‌شود و می‌توانید برای او اسلحه و تجهیزات جدید خریداری کرده یا آنها را ارتقا دهید. بازی Evolve در نمایش‌های خود موفق به دریافت 60 جایزه شده و از این منظر در بازی‌هایی که قرار است سال 2015 میلادی عرضه شوند، پیشتاز است. این عنوان خوش‌ساخت و جذاب را می‌توانید روی PC ،PS4 و Xbox One تجربه کنید.

زد و خورد مفت و مجانی

دیگر بازی این هفته Free to Play است، به این معنی که می‌توانید بدون پرداخت هزینه، آن را به صورت اورجینال از استیم دانلود کنید. Rise of Incarnates در سبک اکشن قرار دارد و در مبارزات بازی، دو تیم دو نفره از بازیکنان رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند. مکانیک‌های بازی ترکیبی از سبک مبارزه‌‌ای و تیراندازی است و می‌توانید کاراکترهای مختلف با قدرت‌ها و توانایی‌های خاص را انتخاب کنید که بخشی از آنها با رساندن کمبوی ضربات خود به حد معینی، در دسترس قرار می‌گیرند. همکاری و تعامل نزدیک با هم تیمی خود، چیزی است که برای غلبه بر تیم دشمن نیاز دارید. بازی در بخش ارلی اکسس استیم به صورت رایگان برای PC موجود است.

کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها