نمایش رخدادهای چندرسانه‌ای روی نمایشگر

نشانگرهای دیجیتال را به ویندوز ۷ بیاورید

صفحه‌کلیدهایی با جوهر الکترونیکی

هر دکمه دارای یک لایه پلاستیک شفاف است و زیر آن لایه نشانگر E-Ink قرار دارد. با باز کردن برنامه های‌ مختلف در محیط سیستم عامل، اشکال، زبان و کارایی دکمه ها به صورت اتوماتیک تغییر می‌کند و منطبق با آن برنامه می‌شود.
کد خبر: ۷۷۰۳۶۱
صفحه‌کلیدهایی با جوهر الکترونیکی

جام جم کلیک: شاید زمانی‌ که طرح اولیه‌ نخستین کامپیوتر تکمیل می‌شد، کسی‌ فکر نمی کرد که روزی زندگی‌ انسان اینگونه با این وسیله درگیر شود. رفته رفته با تکمیل و به‌روز رسانی سایر قطعات جانبی کامپیوتر، این تجهیزات به وسایلی بسیار قدرتمند برای انجام بسیاری از کارها تبدیل شدند. به عنوان مثال اگر به مراحل پیشرفت تکنولوژی در صفحه‌کلید‌ها دقت کنید، انواع آنها با پروتکل‌های ارتباطی‌ مختلف و یا حتی اشکال گوناگون را خواهید یافت.

اگر بخواهیم به جدیدترین نوع صفحه‌کلیدها اشاره کنیم، مدل های E-Ink جدیدترین و متفاوت‌ترین نوع آنها هستند، البته این صفحه‌کلیدها همچنان در حال تکمیل و طراحی هستند و هنوز نمونه‌ای از آن‌ها ساخته نشده است.

با ساخت این صفحه‌کلید، نسل جدیدی از این تجهیزات معرفی می شوند، زیرا کارایی آنها چندین برابر صفحه‌کلیدهای معمولی‌ است و قابلیت های زیادی را برای کاربر فراهم می‌کند. هر دکمه دارای یک لایه پلاستیک شفاف است و زیر آن لایه نشانگر E-Ink قرار دارد. با باز کردن برنامه های‌ مختلف در محیط سیستم عامل، اشکال، زبان و کارایی دکمه ها به صورت اتوماتیک تغییر می‌کند و منطبق با آن برنامه می‌شود.

سینا قمری
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها