مرد جوان در دادگاه خانواده:

همسرم قصد خودکشی داشت

رسم و رسوم خانواده عروس، زوج جوان را راهی دادگاه خانواده کرد.
کد خبر: ۷۶۸۸۰۶
رسم و رسوم دست و پاگیر به طلاق انجامید

به گزارش باشگاه خبرنگاران، چندی پیش زوج جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق دادند.

مرد جوان درباره علت درخواست خود به قاضی گفت: آقای قاضی از رسم و رسوم خانواده همسرم خسته شدم. همسرم و خانواده‌اش هرکاری که می‌خواهند به من تحمیل کنند، می‌گویند در خانواده آنها رسم است؛ برای مثال، زمانی که داشتیم ازدواج می‌کردیم، خانواده همسرم گفتند که رسم ندارند جشن نامزدی بگیرند. تمام مخارج عروسی و حتی هزینه‌هایی را که خانواده عروس باید بپردازند، گردن ما انداختند و گفتند که رسمشان همین است. آن زمان چیزی نگفتم و هرچه گفتند قبول کردم.

وی افزود: حالا که یک سال از زندگی مشترک ما گذشته است، این رسوم آنها مرا شدیدا ناراحت می‌کند. خانواده همسرم مرتب در زندگی ما دخالت می‌کنند و برای هرکار ما طبق رسم و رسومشان تصمیم می‌گیرند. وقتی می‌خواهیم خانه اجاره کنیم، می‌گویند رسم بر این است که دختر نزدیک خانه مادرش زندگی کند. وقتی می‌خواهیم تعطیلات به مسافرت برویم، می‌گویند رسم دارند که اولین مسافرت زن و شوهر باید با خانواده عروس باشد. احساس می‌کنم آنها دارند از من سوءاستفاده می‌کنند و به بهانه رسم و رسوم هرچه می‌خواهند انجام می‌دهند؛ برای همین می‌خواهم به این زندگی پایان دهم.

زن جوان نیز به قاضی گفت: ما همیشه طبق رسوم خود زندگی کردیم و من نمی‌توانم این رسم و رسوم را زیر پا بگذارم. هر اتفاقی بیفتد رسوم خانواده ما باید اجرا شود؛ ولی شوهرم مرتب سر من غر می‌زند و می‌خواهد به دلیل یک موضوع ساده و بی‌اهمیت دعوا راه بیندازد. برای همین من هم تصمیم به جدایی دارم.

بعد از حرف‌های این زوج، قاضی سعی کرد آنها را از جدا شدن منصرف کند، ولی وقتی اصرار آنها را دید، رسیدگی به این پرونده را به جلسه آینده موکول کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها