پرونده استقلال و پرسپولیس در نقل‌واننقالات نیم‌فصل بسته شد

خریدهای نه‌چندان درخشان

باشگاه پرسپولیس دیروز یک روز پر رفت و آمد را به شب رساند تا پرونده نقل و انتقالات زمستانی این تیم هم با خریدهایی که چندان برای هواداران این تیم راضی‌کننده نبود، بسته شود.
کد خبر: ۷۵۴۴۰۹

مسعود همامی دروازه‌بان نیم‌فصل اول پیکان که سابقه بازی در تیم سپاهان را هم دارد، بابک حاتمی مدافع راست سایپا و علیرضا علیپور مهاجم جوان راه‌آهن بازیکنانی بودند که با امضای قرارداد باشگاه پرسپولیس به جمع قرمزپوشان پیوستند. پرسپولیسی‌ها پیش از این با یک مهاجم برزیلی به نام جونیور تادو هم قرارداد امضا کرده بودند تا با نفرات تازه خود را برای نیم‌فصل دوم و رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا آماده کنند. در جمع نفرات جدید پرسپولیس بابک حاتمی سرشناس‌ترین بازیکن به‌شمار می‌رود. مدافعی که در فهرست امیر قلعه‌نویی هم قرار داشت. حاتمی با ابراز خوشحالی از انتقالش به جمع قرمزها گفت: به‌‌دلیل قراردادم با باشگاه سایپا، روند پرسپولیسی شدنم کمی طول کشید، اما حالا خوشحالم که به این تیم منتقل شدم. قرارداد من با باشگاه پرسپولیس 1.5 ساله است و امیدوارم هم در لیگ و هم در لیگ قهرمانان آسیا بتوانیم برای این تیم مثمرثمر باشم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از کودکی پرسپولیسی بوده است یا خیر، گفت: اگر مصاحبه‌های قبلی‌ام را بخوانید می‌بینید که قبلا هم گفته‌ام همه اعضای خانواده من پرسپولیسی هستند. پرسپولیس تیم بزرگی است و امیدوارم با کمک هواداران و باشگاه تیم خوبی روانه مسابقه‌ها کنیم.

بابک حاتمی، مسعود همامی، علیرضا علیپور و جونیور تادو در حالی جذب پرسپولیس شده‌اند که این باشگاه ستاره‌هایی مثل نیلسون و رضا حقیقی را در فصل نقل و انتقالات از دست داد.

قاضی رفت، استقلال بسته شد

دیروز پرونده نقل و انتقالات استقلال هم با جدایی محمد قاضی از جمع نفرات این تیم بسته شد. با توجه به این‌که آبی‌ها تا ظهر دیروز یک بازیکنان مازاد داشتند، مجبور بودند از بین امیرحسین صادقی و محمد قاضی یک نفر را از فهرست بازیکنان بزرگسال خود کم کنند که در نهایت پس از جلسه قاضی با مسئولان این تیم، رضایت‌نامه او برای حضور در باشگاه فولاد صادر شد.

دیروز محسن مسلمان، دیگر بازیکن موردنظر استقلالی‌ها هم به فولاد پیوست. به این ترتیب آبی‌پوشان در نیم‌فصل رضا عنایتی، وحید طالب‌لو، هنریک هلمکه، میلاد سلیمان‌فلاح و میلاد نوری را به فهرست خود اضافه کرد و محمد قاضی، آندرانیک تیموریان، مهدی کریمیان، پژمان نوری و رافائل داسیلوا نیز از جمع آبی‌پوشان جدا شدند.

دیگر نقل و انتقالات دیروز

ـ بهرام احمدی که سابقه حضور در صبای قم را دارد و همین‌طور کیوان امرایی و بهمن ملکی بازیکنان نیم‌فصل نخست ذوب‌آهن به تیم نفت مسجدسلیمان پیوستند.

ـ داوود نوشی‌صوفیانی و علی میرشفیعیان با عقد قراردادی به جمع نفرات تیم گسترش فولاد اضافه شدند. قرارداد میرشفیعیان تا پایان فصل است، اما ‌صوفیانی قراردادی 1.5 ساله با این باشگاه امضا کرده است. ـ سعید قزل بازیکن تیم نفت تهران با عقد قراردادی به مدت نیم‌فصل راهی تیم پدیده خراسان شد. او سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های فجرسپاسی و سایپا را در کارنامه خود دارد.

آبشک به ملوان پیوست

ـ محمد آبشک که در نیم‌فصل اول برای تیم راه‌آهن بازی می‌کرد و سابقه بازی در تیم داماش گیلان را هم دارد، با عقد قراردادی شش ماهه به تیم ملوان پیوست.

ـ احمد مهدی‌زاده بازیکن تیم فوتبال صبا با فسخ قراردادش به پیکان پیوست. این بازیکن از تیم‌های پدیده و فولاد هم پیشنهاد داشت، اما در نهایت تصمیم گرفت نیم‌فصل دوم را با پیراهن پیکان بازی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها