زوجی که با همدستی یکی از دوستانشان با طرح نقشه‌های شیطانی از مردان اخاذی می‌کردند، توسط پلیس امنیت عمومی شهرستان آشتیان استان مرکزی دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۵۰۹۰۶
نقشه‌های شیطانی زوج شیاد برای اخاذی از مردان

در اواخر آبان امسال گزارشی از اخاذی زوج جوانی از مردی به پلیس شهرستان آشتیان اعلام شد و تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی بررسی موضوع را به صورت کار‌شناسی آغاز کردند.

در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که این زوج با کمک یکی از دوستانشان، مردان جوان را فریب داده و به خانه‌شان می‌کشانند و با شگردهای مختلف از آنان اخاذی می‌کنند.

با ادامه تحقیقات، دو نفر از افرادی که به این روش از آنان اخاذی شده بود، شناسایی شده و با حضور در یگان انتظامی اعلام داشتند که این زن و شوهر به اتفاق یکی از دوستانشان با تهدید، مبلغ ۲۹ میلیون تومان از آنان اخاذی کرده و دستخط‌هایی برای طلب‌های میلیونی نیز در اختیار آنها است.

پس از هماهنگی با دستگاه قضایی، خانه متهمان مورد شناسایی قرار گرفت و در عملیاتی زوج جوان و دیگر همدستشان دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به یگان انتظامی منتقل شدند.

در ادامه تحقیقات پلیسی، متهمان تاکنون به اخاذی از ده مرد اعتراف کرده‌اند. با صدور قرار قانونی برای متهمان، تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد. ‌(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها