چرا شیار 143 را می‌توان دوست داشت؟

به خاطر الفت مادر یونس

غلامعلی حدادعادل، نماینده مجلس و رئیس فرهنگستان ادب فارسی همراه همسر خود دکتر طیبه ماهروزاده و جمعی از مسئولان قوه قضاییه شامگاه سه‌شنبه همراه مردم به تماشای فیلم «شیار 143» در سینما آزادی نشست و در پایان آن به برخی عوامل این اثر تحسین شده چند جلد قرآن نفیس اهدا کرد.
کد خبر: ۷۴۵۶۱۸

به گزارش فارس، رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس هنگام اهدای این قرآن‌ها که با ترجمه خودش بود، خطاب به نرگس آبیار گفت: خوشحالم که برای دیدن فیلم سینمایی «شیار 143» به سینما آمده‌ام. من پیشتر از طریق رسانه‌ها درباره شما شنیده و خوانده بودم و خرسندم که اکنون فرصتی دست داد تا کارگردان این فیلم سینمایی را از نزدیک ببینم و با شما آشنا شوم.

همچنین طیبه ماهروزاده، عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا و همسر غلامعلی حدادعادل در سخنانی گفت: واقعیت این است که مشغله روزانه اجازه دیدن برخی فیلم‌های روز را نمی‌دهد، اما زمانی که شنیدم قرار است فیلم «شیار 143» به کارگردانی یک بانوی فعال در عرصه ادبیات و سینما را ببینم با وجود همه مشغله کاری، برای دیدن این فیلم سینمایی آمدم.

او افزود: بسیار خوشحالم که بانوان مملکتمان در عرصه‌های مختلف حضوری پر رنگ و مفید دارند و امیدوارم شرایط مناسب برای ساخت آثاری از این دست بیش از پیش فراهم شود.

پس از این صحبت‌ها و پیش از نمایش فیلم، دکتر غلامعلی حدادعادل رئیس فرهنگستان ادب فارسی چند جلد از کلام‌الله مجید با ترجمه‌ای از خودشان را به نرگس آبیار نویسنده و کارگردان، محمدحسین قاسمی تهیه‌کننده، سامان صفاری بازیگر و بهزاد هاشمی، مجری طرح فیلم سینمایی «شیار 143» تقدیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها