از عکس‌های خود اسلایدهای حرفه‌ای بسازید‬

خاطرات ماندگار با PhotoStage

فیلم‌ها را در موبایلتان دوبله کنید!!

ویرایش فیلم و عکس در موبایل با چند کلیک ساده

VideoShow ویرایش‌گری است که تا کنون نظر 18 میلیون کاربر را در سطح جهان به خود اختصاص داده و اخیرا نیز در لیست بهترین ویرایش‌گرهای ویدئویی گوگل قرار گرفته است.
کد خبر: ۷۳۵۴۶۹
ویرایش فیلم و عکس در موبایل با چند کلیک ساده

معرفی نرم‌افزار
VideoShow: Video Editor &Maker 3.6.7

جام جم کلیک: نرم‌افزار VideoShow ویرایش‌گری است که تا کنون نظر 18 میلیون کاربر را در سطح جهان به خود جلب کرده است و اخیرا نیز در لیست بهترین ویرایش‌گرهای ویدئویی گوگل شناخته شده است.

جام جم کلیک: از ویژگی‌های جدید این نرم‌افزار می‌توان به اضافه کردن برچسب‌های جالب روی ویدئو ، افزودن برچسب‌های هالووین، قرعه کشی‌های ویدئویی و امکان ساخت فیلم‌های شخصی خود بصورت خلاقانه و منحصر به‌فرد اشاره کرد.

VideoShow تجربه‌ای عالی با انواع عملیات‌ها که باعث جذاب‌تر شدن فیلم‌های شما می‌شود را فراهم می‌کند. طوری‌که شما می‌توانید با استفاده از فیلم، عکس، متن، موسیقی، صدا، انواع فیلترها و با هر چیزی که بیانگر موضوع فیلم شماست، ویرایشی دلخواه داشته باشید.

ویژگی‌های این نرم‌افزار عبارتند از: محیط یکپارچه نرم افزار، خلق سریع و ساده ویدئو، ادغام تصاویر و فیلم‌ها با یکدیگر، افزودن برچسب‌های بامزه، افزودن متن به ویدئو، اضافه کردن افکت‌های زیبا به فیلم، اضافه کردن موسیقی مورد علاقه خود و همچنین دوبله کردن فیلم، اصلاح ویدئو و اشتراک‌گذاری ویدئوی خود در شبکه‌های اجتماعی از جمله یوتیوب، اینستاگرام و فیس بوک.

این نرم افزار روی سیستم عامل اندروید نسخه 4.0 به بالا قابل نصب است.

دانلود نرم‌افزار VideoShow: Video Editor &Maker مناسب سیستم‌عامل اندروید 4.0 و بالاتر

سید احسان حسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها