راز ازدواج غیرقانونی فاش شد

پس از 11 سال زندگی مشترک ، وقتی زن متوجه شد شوهرش با اسناد جعلی ، خواهر کوچک تر وی را به عقد و ازدواج خود درآورده است ، علیه او شکایت کرد.
کد خبر: ۷۲۵۵۳

روز گذشته در شعبه دادیاری اظهار نظر ، زن جوان در حالی که به اتفاق پدر خود به این محل مراجعه کرده بود ، در شرح شکایت خود گفت : 11 سال پیش ازدواج کردم . در این مدت تمام سعی و تلاشم این بود که شوهرم در زندگی احساس آرامش و راحتی کند تا این که از مدتی پیش متوجه شدم رفتارهای او تغییر کرده است و دو روز پیش فهمیدم او با جعل سند و با پرداخت مقادیری پول به یک رهگذر ، او را به عنوان پدرم معرفی کرده و سپس با جعل امضای پدرم ، خواهر 17 ساله ام را به عقد و ازدواج خود درآورده است.

دستور دستگیری

در پی این شکایت ، دادیار رضوانفر دستور دستگیری مرد متهم را صادر کرد. دادیار جنایی به خبرنگار ما گفت : اسناد و مدارک ارائه شده به دادسرا نشان می دهد، امضای پدر زن شاکی برای ازدواج با دختر دوم خانواده جعل شده است و در صورتی که مشخص شود مرد متهم مبادرت به این ازدواج کرده باشد ، براساس قانون و شرع ، مجازات بسیار سنگینی انتظار او را می کشد زیرا نمی توان با 2 خواهر که هر دو در قید حیات هستند ، ازدواج کرد.وی افزود: علاوه بر صدور حکم دستگیری مرد متهم ، دستور تحقیق از دفترخانه ای که اقدام به عقد کرده ، صادر شده است .
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها