پخش این فیلم‌ها از امشب شروع می‌شود

نمایش «ملکه» دفاع مقدس در شبکه 3

شبکه سه برای هفته دفاع مقدس پخش چند فیلم ایرانی با موضوع جنگ را تدارک دیده است که از میان آنها می‌توان به فیلم‌های شاخصی مانند عصر روز دهم، فرزند خاک و ملکه اشاره کرد.
کد خبر: ۷۱۸۸۰۲

به گزارش روابط عمومی شبکه سه، جشنواره فیلم‌های دفاع مقدس شبکه سه از امروز ساعت 20 آغاز می‌شود. فیلم‌های تلویزیونی و سینمایی «گلوگاه شیطان»، «ضدگلوله»، «شور شیرین»، «33 روز»، «عصر روز دهم»، «به کبودی یاس»، «سکوت دریا»، «روزهای زندگی»، «بوسیدن روی ماه»، «ملکه»، «آن‌سوی رودخانه» و «فرزند خاک» فیلم‌هایی است که به نمایش درخواهد آمد. فیلم سینمایی «گلوگاه شیطان» به کارگردانی حمید بهمنی امروز از شبکه سه پخش می‌شود. در این فیلم امین زندگانی، پوریا پورسرخ، جمشید هاشم‌پور و جعفر دهقان بازی می‌کنند.

فیلم «ضدگلوله» به کارگردانی مصطفی کیایی برای فردا در نظر گرفته شده است. مهدی هاشمی، مسعود کرامتی، ژاله صامتی، سعید آقاخانی، امیر عزیزی و بهشاد شریفیان در این فیلم سینمایی بازی کرده‌اند.

در فیلم سینمایی «شور شیرین» به کارگردانی جواد اردکانی، بازیگرانی چون رضا رویگری، ماه‌چهره خلیلی، حمید عمارلو، شبنم قلی‌خانی و علی کشوری ایفای نقش کرده‌اند. این فیلم داستان خانواده‌ای ایرانی را به تصویر می‌کشد که در سفر به کردستان گرفتار نیروهای عراقی می‌شوند و فرمانده‌ای به نام کاوه و نیروهایش تلاش می‌کنند تا آنها را آزاد کنند. این فیلم که روز دوشنبه از شبکه 3 پخش می‌شود، مقطعی از زندگی شهید کاوه، یکی از فرماندهان کردستان را به تصویر می‌کشد. فیلم «33 روز» به کارگردانی جمال شورجه برای سه‌شنبه در نظر گرفته شده است. کارمن لبس، یوسف آلخال و پیر راقر در این فیلم بازی می‌کنند.

فیلم سینمایی «عصر روز دهم» به کارگردانی مجتبی راعی، چهارشنبه دوم مهر از شبکه سه به نمایش درمی‌آید. هانیه توسلی، احمد مهرانفر، زهره حمیدی و صغری عبیسی بازیگران اصلی این فیلم هستند. بیشتر صحنه‌های این فیلم در عراق تصویربرداری شده و توسلی در دو نقش در این فیلم بازی می‌کند. در فیلم «به کبودی یاس» به کارگردانی جواد اردکانی؛ داوود عین‌آبادی، محمد تقی‌نژاد و رضا نامدار نقش‌های اصلی را ایفا کرده‌اند. این فیلم داستان زندگی شهید برونسی است که روز پنجشنبه سوم مهر ساعت 9 از شبکه سه پخش می‌شود. فیلم «سکوت دریا» به کارگردانی سیامک صرافت، پنجشنبه ساعت 20 در جدول پخش شبکه سه قرار گرفته است. حمید ابراهیمی، عمار تفتی، زهرا سعیدی، نفیسه روشن، جلیل فرجاد، حسن اسدی، افشین نخعی، وحید شیخ‌زاده و رزیتا غفاری گروه بازیگران آن را تشکیل می‌دهند.

فیلم «بوسیدن روی ماه» به کارگردانی و نویسندگی همایون اسعدیان هم برای روز جمعه ساعت 9 و 15 دقیقه تدارک دیده شده است. شیرین یزدان‌بخش، رابعه مدنی، مسعود رایگان، صابر ابر، سعید پورصمیمی و شیدا خلیق در این فیلم بازی می‌کنند.

فیلم «ملکه» به کارگردانی محمدعلی باشه‌آهنگر، جمعه چهارم مهر ساعت 20 از شبکه سه به نمایش درمی‌آید. میلاد کی‌مرام، مصطفی زمانی، حمیدرضا آذرنگ، همایون ارشادی، مهدی سلطانی و مالک حدپور سراج، بازیگران این فیلم سینمایی هستند. فیلم «آن سوی رودخانه» به کارگردانی عباس احمدی‌مطلق شنبه پنجم مهر ساعت 20 در جدول پخش شبکه سه قرار گرفته است. در این فیلم احمد ساعتیان، رضا مولایی، رزاق رادان و حازم شاهی بازی می‌کنند.

فیلم «فرزند خاک» دیگر ساخته محمدعلی آهنگر است که یکشنبه ششم مهر ساعت20 از شبکه سه تقدیم علاقه‌مندان می‌شود. در این فیلم سینمایی شبنم مقدمی، مهتاب نصیرپور و حمید ابراهیمی بازی کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها