ماریاچی؛ ادای دین مکزیکی‌ها به موسیقی

تصورتان از مکزیک چیست؟ جرم و جنایت یا مواد مخدر؟ بهتر است این تصور را کمی تغییر بدهید چون قرار است یک جشنواره یک هفته‌ای موسیقی مکزیکی را به شما معرفی کنیم، جشنواره ماریاچی.
کد خبر: ۷۱۳۳۴۲
ماریاچی؛ ادای دین مکزیکی‌ها به موسیقی

مربوط به ایالت گوادالاجارا مرکز ایالت جالیسکو است که به عنوان یکی از سنتی‌ترین شهرهای مکزیکی شناخته می‌شود. جشنواره موسیقی ماریاچی در ریشه خود، مربوط به کشاورزان مکزیکی است که بعد از یک روز کاری خسته‌کننده، تلاش می‌کردند با موسیقی خستگی خود را درکنند.

در حال حاضر در جشنواره ماریاچی، علاوه بر موسیقی سنتی مکزیک، گونه‌های مدرن موسیقی مکزیکی هم نواخته می‌شود و در کنار آن باید از برنامه‌های مختلف هنری چون اپرا، تئاتر و سمفونی هم یاد کرد که در طول جشنواره اجرا می‌شود. همچنین باید بدانید در طول این جشنواره، می‌توانید از آثار تاریخی مهم این شهر بازدید کنید. به خاطر بازدید از همین آثار و همچنین قرار نگرفتن در ترافیک، توصیه می‌شود در مرکز شهر یک اتاق بگیرید. چپ چپ نگاه نکنید لطفا! ما هم می‌دانیم رسیدن به مکزیک به این راحتی‌ها نیست. اگر کمی صبر کنید در پاراگراف بعدی همین را توضیح داده‌ایم!

رسیدن به جشنواره ماریاچی برای ایرانیان بسیار سخت است. از گرفتن ویزا گرفته تا رفتن به آن سوی دنیا. مثلا باید بدانید برای بلیت هواپیما نزدیک ده میلیون تومان باید خرج کنید. برای همین است که توصیه می‌کنیم یک اپلیکیشن این جشنواره را دانلود یا صفحه آن را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید و آنگاه با شنیدن یک موسیقی مکزیکی، فکر کنید که در حال و هوای جشنواره ماریاچی هستید. این طوری صرفه بیشتری دارد، نه؟ (ضمیمه چمدان)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها