جام جم ورزشی: هافبک سابق استقلال گفت: «آنقدر این فوتبال کثیف است که ترجیح می دهم این روزها خانه نشین باشم تا در میان این آدم های کثیف باشم. البته من در مورد همه حرف نمی زنم.»
کد خبر: ۷۰۶۸۲۸
اظهارات عجیب هافبک جنجالی استقلالی‌ها

علیرضا واحدی نیکبخت خیلی زود حرف از خانه نشینی می زند. او این روزها اختصاصی تمرین می کند و به نظر می رسد دوست دارد مدتی از حواشی فوتبال دور باشد.

نیکبخت که سابقه بازی در کنار نکونام را دارد و سال ها شاگردی امیر قلعه نویی در استقلال و تیم ملی را داشته، سعی می کند میانه را بگیرد. او در این مورد گفت: «من در مورد اختلاف قلعه نویی و نکونام صحبت نمی کنم. خودم آنقدر دل پری از فوتبال دارم که ترجیح می دهم فعلا حرفی نزنم!»

واحدی نیکبخت در مورد حضور مجددش در فوتبال می گوید: «آنقدر این فوتبال کثیف است که ترجیح می دهم این روزها خانه نشین باشم تا در میان این آدم های کثیف باشم. البته من در مورد همه حرف نمی زنم. اما جو این روزهای فوتبال با گذشته خیلی تفاوت کرده است و گاهی برای امثال من تحمل این شرایط سخت می شود.»

نیکبخت سعی می کند در مورد آینده فوتبالش فعلا حرفی نزند. او معتقد است: «فعلا هیچ برنامه ای برای ادامه فوتبالم و یا حضور روی نیمکت مربیگری ندارم. فقط سعی می کنم با تمرین بدنی، فوتبال خودم را در سطح خوبی حفظ کنم.»(ورزش 3)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها