مهدی هاشمی که در حال حاضر ایفای نقش مهندس فرحان در مجموعه تلویزیونی «دردسرهای عظیم» را برعهده دارد، این کاراکتر را شخصیتی خاص با مشکلات و پیچیدگی های خاص خود دانست.
کد خبر: ۷۰۶۵۵۶
مهدی هاشمی: مهندس «فرحان» همسن و سال من است

مهدی هاشمی بازیگر نقش مهندس فرهان در مجموعه تلویزیونی «دردسرهای عظیم» گفت: مهندس فرحان کاراکتری است که در درجه اول از نظر سنی به من نزدیک است. به هر حال من و چند بازیگر دیگر در سینما و تلویزیون هستیم که از نظر شرایط سنی به این نقش ها نزدیک هستیم و باید هم ایفای آن ها را برعهده بگیریم.

وی افزود: مردم تاکنون بازی من را معمولا در نقش هایی خاص دیده اند. مهندس فرحان هم در سریال "دردسرهای عظیم" چنین نقشی است. فرد خاصی که با مسائل و مشکلات خاص دست و پنجه نرم می کند.

بازیگر فیلم "بیست" با بیان این که "دردسرهای عظیم" سومین همکاری او با تهیه کنندگان این پروژه بعد از سریال های "کارآگاهان" و "طلسم شدگان" است، ادامه داد: به نظر من سریال "دردسرهای عظیم" از دو کار قبلی ، با این تیم تهیه‌کنندگان بهتر و در مجموع سریال خوبی شده است.

سریال "دردسرهای عظیم" در 26 قسمت 45 دقیقه ای به تهیه کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام در گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما تولید می شود. فیلمنامه این سریال را سعید جلالی و علیرضا کاظمی پور نوشته اند و برزو نیک نژاد نیز اولین تجربه سریال سازی خود را با این پروژه رقم می زند. وی سال گذشته با فیلم سینمایی "ناخواسته" در سی و دومین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و تاکنون متن سریال های "دودکش" و "روزهای بد در" را نیز برعهده داشته است.

مهدی هاشمی، جواد عزتی، شهین تسلیمی، مهران رجبی، پرستو گلستانی، زهره فکور صبور، مریم سعادت، الناز حبیبی، اشکان اشتیاق، بهشاد شریفیان، محمد مطلبی نیز گروه بازیگران «دردسرهای عظیم» را تشکیل می دهند. (روابط عمومی شبکه سه سیما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها