شبکه نمایش این هفته چند فیلم ژاپنی را برای پخش در بخش سینمای کلاسیک تدارک دیده‌است که از میان آنها می‌توان به کویدان و داستان توکیو اشاره کرد.این شبکه در بخش مرور کارنامه بازیگران و کارگردانان سرشناس هم مروری دارد بر چند فیلم که جین هکمن در آنها بازی کرده است.
کد خبر: ۷۰۵۸۵۴

امشب ساعت یک بامداد فیلم کویدان ساخته ماساکی کوبایاشی پخش می‌شود. این فیلم در گونه ترسناک ساخته شده است و چهار داستان مومشکی، زن برفی، هوییچی بدون گوش و در یک فنجان چای را روایت می‌کند. از فردا تا روز سه‌شنبه هم به ترتیب فیلم‌های هاراگیری، عصیان و مهمانخانه شیطان ساخته کوبایاشی از این شبکه به نمایش درمی‌آید.

روز چهارشنبه هم فیلم آتش در دشت، پنجشنبه فیلم سامورایی قاتل و روز جمعه هم فیلم داستان توکیو ساعت یک بامداد تقدیم علاقه‌مندان به سینمای کلاسیک ژاپن می‌شود.

در بخش مرور کارنامه جین هکمن هم فیلم‌های شرکت، قدرت، نابخشوده، دادخواهی، قدرت مطلق، دستبرد و برنده و بازنده پخش می‌شود.در بخش سینمای هند که ساعت 17 پخش می‌شود، فیلم‌های شورش، من همین‌طور هستم، فیزا، باران، هیچ‌کس جسیکا را نکشت، وقت و سرزمین مادری به نمایش در می‌آید. از فیلم‌های ایرانی هم که برای پخش در ساعت 19 در نظر گرفته شده است، این هفته فیلم‌های دنیای وارونه، پرواز از اردوگاه، کاخ تنهایی، ابلیس، آرزوی بزرگ و پری در جدول پخش شبکه نمایش گنجانده شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها