فیلم سینمایی بوی پیراهن یوسف به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا امروز ساعت 9 از رادیو نمایش پخش می‌شود.
کد خبر: ۶۹۷۵۳۱
بوی پیراهن یوسف در رادیو نمایش

این فیلم در قالب برنامه رادیو فیلم پخش می‌شود و داستان آن درباره دایی غفور، راننده تاکسی فرودگاه است که با وجود همه مدارکی که ثابت می‌کند پسرش یوسف در جنگ شهید شده، هنوز فکر می‌کند او زنده است و حتی حرف دامادش اصغر را که همرزم یوسف بوده، قبول نمی‌کند. در فیلم بوی پیراهن یوسف، علی نصیریان و نیکی کریمی بازی می‌کنند. فرشاد آذرنیا تهیه‌کنندگی برنامه رادیو فیلم را به‌عهده دارد.

بانکداری آنلاین در رادیو جوان

برنامه صبح دانش با گویندگی سیما رستگاران امروز ساعت 9 از رادیو جوان پخش می‌شود. در این برنامه به موضوعاتی مانند لبنیات و بانکداری‌ آنلاین پرداخته می‌شود.

این برنامه کاری از گروه جوان و دانش رادیو جوان است که میزبان علی رجبی، رئیس اتحادیه لبنیات تهران است. او درخصوص استفاده از روغن پالم به جای چربی شیر صحبت می‌کند.از دیگر بخش‌های این برنامه می‌توان به گفت‌وگو با ایلچیان درخصوص مشکلات گوارشی در ماه مبارک رمضان و گفت‌وگو با امیر صفری با موضوع امنیت نرم‌افزارها، بانکداری آنلاین و تبادل مالی اینترنتی اشاره کرد.

خودشناسی در رادیو سلامت

برنامه سلام جوانی امروز در رادیو سلامت به موضوع خودشناسی می‌پردازد.

این برنامه کاری از گروه سلامت و تفریحات رادیو سلامت است که امروز با حضور ابراهیمی‌مقدم، روان‌شناس و حجت‌الاسلام علی آقابابا، کارشناس مذهبی به بررسی برکات شب قدر، بهترین زمان برای خودشناسی سلامت روان و معنوی می‌پردازد.

این برنامه شامل بخش‌های گزارش، ناگفته‌های جوانی، یک فنجان سلامت و میکروفن آزاد است که با محور قرار دادن جوانان به عنوان مهم‌ترین قشر جامعه امروز، دغدغه‌ها و چالش‌های آنان را به تصویر می‌کشد. این برنامه ساعت 17 پخش می‌شود.

قدر عبادت در رادیو اقتصاد

برنامه «قدر عبادت» 30 دقیقه بامداد امروز از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.این برنامه به تهیه‌کنندگی علی سلیمی به صورت ویژه به شب‌های پرفضیلت قدر پرداخته و از منزلت این شب‌ها و تاثیر آن در زندگی افراد گفته و ادعیه جوشن کبیر و افتتاح به مناسبت شب‌های قدر در این برنامه پخش خواهد شد. حجت‌الاسلام هادی مزینانی در این برنامه حضور دارد.

شب، نیاز و آسمان در رادیو ایران

برنامه «شب، نیاز و آسمان» ساعت 23 از رادیو ایران پخش می‌شود.در این برنامه اهمیت شب‌های قدر و شناخت بیشتر از خود، دنیا و خداوند از نگاه حجت‌الاسلام نقویان، حایری‌زاده. ماندگاری و ریاضت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها