مدیر گروه اجتماعی شبکه قرآن «ضیافت» را ویژه برنامه افطار این شبکه معرفی کرد که در آن با فرزندان و شاگردان 33 تن از مراجع در راستای گفتمان الگوی بندگی گفتگو می‌شود.
کد خبر: ۶۹۴۶۹۸
زندگی 33 تن از مراجع به روایت «ضیافت»

محمد حسین رنجبران مدیر گروه اجتماعی و برنامه‌های مستند شبکه قرآن در خصوص ویژه برنامه افطار این شبکه با نام «ضیافت» توضیح داد: نخستین قسمت این برنامه جمعه ششم تیر ماه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی طباطبایی روی آنتن رفت و حامد زمانی خواننده هم دیگر مهمان برنامه بود. همچنین شنبه هفتم تیر نیز «ضیافت» با حضور آیت الله حسینی بوشهری از شبکه قرآن پخش شد

وی افزود: از امروز دوشنبه نهم تیر، برنامه «ضیافت» با گفتمان الگوی بندگی آغاز می‌شود و این قسمت اولین برنامه از جدول اصلی «ضیافت» است که قرار شده با حضور فرزندان و شاگردان مراجع سلف روی آنتن برود و ما در مجموع به 33 شخصیت می‌پردازیم.

به گفته مدیر گروه اجتماعی شبکه قرآن، در کنار گفتگوی زنده، مستندهایی نیز از شخصیتی که هر قسمت به او اختصاص دارد پخش می‌شود که تنها 6 قسمت از این مستندها، از مجموعه «حدیث سرو» انتخاب شده است. دیگر مستندها برای اولین بار پخش می‌شوند و شامل مصاحبه با شاگردان و اعضای خانواده مراجع عالی‌قدر و نمایش دستنوشته‌ها و خاطرات آنها است.

رنجبران در پایان گفت: همچنین بین هر گفتگو، جز مستند، پخش مناجات را خواهیم داشت و قاریان بین‌المللی از جمله حسین فردی اذان را به صورت زنده قرائت می‌کنند.سس

«ضیافت» به تهیه‌کنندگی پرویز امیری و سید افضل میرلوحی با اجرای سیدوحید مرتضوی هر روز ساعت 19 تا 21 از شبکه قرآن و معارف سیما روی آنتن می‌رود. (روابط عمومی ضیافت)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها