اختلاس 120 میلیونی در جایگاه سوخت‌

صاحب یک جایگاه سوخت که با دستکاری سیستم هوشمند محل کارش، 120 میلیون تومان بنزین غیرقانونی فروخته بود از سوی پلیس استان لرستان دستگیر شد.
کد خبر: ۶۹۴۲۳۳

به گزارش ایسنا، فرمانده انتظامی لرستان در این باره گفت: چند روز پیش گزارش مردمی در دستور کار پلیس قرار گرفت مبنی بر این که صاحب یک جایگاه سوخت در شهرستان بروجرد با دستکاری سیستم جایگاه سوخت از شرکت نفت کلاهبرداری کرده است.

سردار محمد قنبری افزود: با شروع تحقیقات معلوم شد گفته‌های فرد تماس‌گیرنده صحت دارد. بنابراین با هماهنگی قضایی صاحب جایگاه سوخت بازداشت و برای تحقیقات به مرکز پلیس منتقل شد.

در ادامه، کارشناسان شرکت نفت به بررسی موضوع کلاهبرداری وی پرداختند که مشخص شد مقدار فروش واقعی بنزین نیمه‌یارانه‌ای او یک میلیون و ۸۷۳ هزار و ۱۳۶ لیتر بوده که با دستکاری این رقم را به ۴۷۶ هزار و ۶۰۵ لیتر یارانه‌ای تغییر داده و آن را به مردم فروخته است. وی یاد آور شد: متهم در ادامه بازجویی به جرمش اعتراف کرد و گفت: با دستکاری در سیستم هوشمند نصب شده در جایگاه سوخت، بنزین بیشتری ذخیره کرده و با فروش آن 120 میلیون تومان به جیب زده است. با صدور قرار قانونی برای متهم، مبلغی که از شرکت نفت کلاهبرداری کرده بود از وی پس گرفته شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها