فرهاد اقطار تاکید کرد: باشگاه مدرسین ازدواج مرکزی آموزشی در بعد خانواده است که می‌تواند در تسریع برنامه‌های سازمان بهزیستی تاثیر بسزایی داشته باشد.
کد خبر: ۶۷۶۸۶۳
مدرس های ازدواج صاحب باشگاه می شوند

فرهاد اقطار مدیر کل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: تمام مدرسینی که طی دهه گذشته با ما همکاری داشتند و آموزش برنامه‌های پیش از ازدواج را گذرانده‌اند تیم‌هایی در کل کشور تشکیل دادند با عنوان باشگاه مدرسین ازدواج که قرار است تا پایان خرداد امسال آن را به ثبت برسانند.

وی ادامه داد: متخصصین در این باشگاه تبادل اطلاعات کرده و آموزهای خود را به روز می‌کنند و سپس آن را به سطح استان هدایت می‌نمایند که قرار است به زودی یک باشگاه کشوری ثبت شود که تمامی باشگاه‌ها در سطح کشور در حوزه خانواده زیرمجموعه آن باشند.

اقطار به اهداف باشگاه مدرسین ازدواج اشاره نمود و افزود: هدف از تاسیس این باشگاه‌ها تسریع برنامه‌ها و آموزشی که در اختیار مردم قرار می‌گیرد، بروزرسانی اطلاعات و هم چنین به وجود آمدن تیم‌های از افراد کارشناس است تا بتوانیم از آن‌ها برای تهیه محتوا ارزشیابی روش‌های آموزشی و برنامه‌های پژوهشی استفاده نماییم.

مدیر کل پیشگیری از آسیب اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به این که با این رویکرد می‌توانیم برنامه‌های خود را عملی و آن را در سطح کشور گسترش دهیمف خاطر نشان کرد: این باشگاه‌ها ضمن آن که می‌توانند مرکز آموزشی باشند مراکزی هستند برای نیازسنجی آموزشهای لازم در بعد خانواده که شعبه اصلی آن در تهران بوده وتصمیم داریم آن را در سطح کشور راه اندازی نماییم. (باشگاه خبرنگاران جوان)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها