اما و اگرهای بسیار در خصوص ممنوع الفعالیت شدن پرویز مظلومی

3 مربی نمی توانند در لیگ چهاردهم مربیگری کنند

در بیانیه ای از سوی سرمربی سایپا:

جلالی جواب خداداد و هاشمی نسب را داد

بسیاری معنای سکوت مجید جلالی را بعد از اتهام هایی که از سوی خدادادعزیزی و هاشمی نسب به او وارد شد نمی دانستند تا اینکه آقا معلم به حرف آمد.
کد خبر: ۶۷۴۷۸۷
جلالی جواب خداداد و هاشمی نسب را داد

به گزارش جام جم ورزشی ، پس از مطالبی که در روزهای گذشته علیه مجید جلالی در رسانه های مختلف مطرح شد، این مربی واکنش نشان داد. جلالی در بیانیه ای به اتهامات اخیر پاسخ داده است. در این بیانیه آمده است:

«بنام خدا

سلام به صداقت، سلام به راستی و درستی و سلام به وفا و قدرشناسی. فلسفه فوتبال رقابت در کمال راستی و درستی است. هر کسی مایل به برنده شدن است ولی تفاوت‌ها در میزان تعهد به راستی و درستی است. فوتبال به ما یاد می‌دهد چگونه زندگی کنیم، چگونه در کنار مردم باشیم و چگونه به بندگی خالص خداوند برسیم. البته فوتبال چیزهای بسیار دیگری هم می‌دهد و این ما هستیم که می‌توانیم انتخاب کنیم. در مسیر فوتبال با افراد زیادی آشنا می‌شویم که هر کدام از دیدگاه خود یار ما می‌شوند ولی راه ما همواره در مسیر بندگی است. این که تا چه حد می‌توانیم بنده‌ای خالص‌تر و بهتر باشیم به انتخاب و اراده خودمان بستگی دارد. گرایش به برنده شدن فاجعه‌بارترین خصلتی است که می‌تواند هر کس را از راه بندگی خالصانه خارج کند.

در تمام مراحل زندگی ورزشی خود "سعی" داشته‌ام از مسیر بندگی خارج نشوم، قواعد سعی را می‌دانم و این که در تلاش بی حد برای پیمودن مسیر جهت رسیدن به هدف باید همواره نگاه ملتمسانه به لطف خدا جهت به دست آوردن نتیجه داشت. بنابراین ما موظف به نهایت تلاش هستیم و نتیجه حاصل لطف خداوند است و نگاه به غیرخدا در این راه مسلما شرک و کفر آشکار است. از سال 82 با همکاری تعدادی از دوستان و اقوام، اقدام به انجام فعالیت‌های خیریه در جنوب تهران نمودیم و از آن سال تاکنون حدود 80 خانواده بی‌سرپرست و بد سرپرست را تحت پوشش درآوردیم و با لطف خداوند در آستانه سال 93 با هدف آموزش و ترویج فرهنگ نیکوکاری بین کودکان ایران زمین موفق به کسب مجوزهای لازم از نیروی انتظامی شدیم. در اغلب تیم‌هایی که کار کردم سعی داشتم که روحیه کمک به محرومان و مستمندان را در ذهن بازیکنان نهادینه کنم و به این منظور بعداز هر پیروزی مبالغی از آنها جمع‌آوری و به اشکال مختلف در اختیار محرومان قرار می‌دادیم. همیشه نگران بودم که روزی این فعالیت‌ها موجبات تشویش خاطر بازیکنان را فراهم نکند و به همین منظور نمایندگانی از بازیکنان را به منزل تعدادی از این محرومان می‌بردم تا از بدبینی‌های احتمالی آینده جلوگیری کنم. البته تنها اجبار مرا وادار به گفتن کرد؛ چرا که کمک در نهان ارزشمندتر است و در نهایت هر کس به اندازه سعی و تلاش خود به منزلت می‌رسد و در آخر هر چه هست میان ما و خداوند عادل و حکیم است.

با احترام

اردیبهشت93

مجید جلالی»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
حسن
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
۰
۰
این آدم واقعا مربی نیست. گرگیه در لباس میش
مافیا
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
۰
۰
مربیانی كه با رمال و جادوگر كار می كردند و كار می كنند فراوان است. امی اسكندری رمال معروف یكی از همین جادوگران نامی است كه در حصارك كرج در باغی روزی خود را از همین طریق می گذارند و حتی قرارداد رسمی با باشگاه می بندد . بهمن دهقان نمایده دایی رابط صلی رمال و مربیان است حتی ورزشكاران رشته های مختلف هم از كارهای ماورایی اسكندری سود برده اند . البته در این خصوص بایستی تحقیقات بیشتری به عمل آید ولی دنبال قانون و عملش باید گشت هرگاه توانستیم با تبانی كاران گردن گلفت و سرشناس برخورد جدی به عمل آوریم و آنان را از فوتبال بیرونشان كنیم فوتبال می تواند نفس تازه ای بكشد . مافیای فوتبال در حال حاضر حاكم مطلق فوتبال است
امیر اسكندری
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
۰
۰
تا نباشد چیزكی مردم هم نگویند جادوگر بازها
امیر رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
۰
۰
جلالی آدم خوبیه / همه اینو میدونن
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
۰
۰
بنده مخالف فوتبال پولكی و رمالی هستم
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها