ملیکا شریفی‌نیا: دوست دارم با رادیو همکاری کنم

ملیکا شریفی نیا بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر به خاطر بازی در فیلم سینمایی اشباح سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از آن خود کرد، برگزاری جشنواره رادیو را در فرهنگ‌سازی شنیدن این رسانه موثر دانست.
کد خبر: ۶۷۰۰۸۱
ملیکا شریفی‌نیا: دوست دارم با رادیو همکاری کنم

ملیکا شریفی‌نیا بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون اهمیت برگزاری جشنواره را برای هر ارگان قابل توجه دانست و گفت: به نظر من لازم است هر ارگان و سازمانی به برگزاری جشنواره ها توجه داشته باشد. جشنواره رادیو اتفاق خیلی مثبتی است. اگرچه همه با رادیو آشنا هستند اما برگزاری جشنواره باعث بهتر معرفی شدن برنامه های رادیویی برای مردم می شود. کسانی که در رادیو کار می‌کنند هیچ وقت تصویرشان دیده نمی‌شود اما جشنواره رادیو فرصتی است برای این که آن ها دیده شوند و کارشان در معرض داوری قرار بگیرد.

وی در همین رابطه ادامه داد: جشنواره رادیو حتی به کسانی که تمایل دارند در این رسانه کار کنند یا علاقه‌مند هستند به نوعی با آن ارتباط داشته باشند، کمک می‌کند. همچنین در فرهنگ سازی گوش دادن به رادیو موثر است. این جشنواره و جشنواره هایی نظیر آن کمک می‌کنند تا مردم بیشتر در جریان برنامه‌سازی رادیو قرار بگیرند و بدانند که چه عواملی دست به دست هم می‌دهند تا یک برنامه تولید شود و ما آن را بشنویم. امیدوارم که این جشنواره حتی در فاصله های زمانی کوتاه‌تری هم برگزار شود.

این بازیگر با بیان این که رابطه خوبی با رادیو دارد، افزود: من تا به حال در برنامه‌های رادیویی زیادی به عنوان مهمان حضور داشتم و با من در این رسانه زیاد مصاحبه شده است. باید به همه کسانی که برای حیات و فعالیت رادیو تلاش می‌کنند خسته نباشید بگویم. به نظرم رادیو رسانه ای است که با عامه مردم در ارتباط است و در بسیاری از جاها صدای آن به گوش می رسد. از تاکسی گرفته تا مکان های مختلف دیگر.

شریفی‌نیا همچنین اضافه کرد: متاسفانه به دلیل این که سر کارهای دیگری هستم، نمی توانم زمان دقیقی را به فعالیت در رادیو اختصاص دهم اما دوست دارم با رادیو همکاری کنم. زیرا رادیو رسانه محترمی است و هر کسی دوست دارد تا با رسانه های آبرومند همکاری کند.

سیزدهمین جشنواره بین المللی رادیو و پنجمین اجلاس جهانی صدا به دبیری بهروز رضوی نژاد از بیستم تا بیست و دوم اردیبهشت ماه سال جاری در سالن مرکز همایش های صداوسیما برگزار می شود. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها