ملیکا شریفی نیا نمایشگاه نقاشی برگزار می کند

ملیکا شریفی نیا این روزها مشغول کار سینمایی یا تلویزیونی نیست و در حال حاضر برای برگزاری نمایشگاه نقاشی هایش آماده می شود.
کد خبر: ۷۳۳۴۸۱
ملیکا شریفی نیا نمایشگاه نقاشی برگزار می کند

ملیکا شریفی نیا اعلام کرد: این روزها مشغول کار تصویری نیستم و در حال حاضر برای برگزاری نمایشگاه نقاشی هایم آماده می شوم.

شریفی نیا در گفتگو با کافه آرت افزود:متاسفانه پیشنهاد های خوبی نداشته ام و اگر پیشنهاد خوبی داشته باشم به طور قطع می پذیرم.


این بازیگر درباره تکنیک و سبک نقاشی هایش خاطر نشان کرد:در سبک های مختلفی همچون فیگور، پرتره و…کار می کنم و از تکنیک های مختلفی همچون آکرلیک، آبرنگ و رنگ روغن برای اجرای آثارم بهره می گیرم.
وی افزود:به دو شکل ممکن است نمایشگاه آثارم شکل بگیرد؛ یا اینکه به صورت منتخبی از همه نقاشی هایم این نمایشگاه را برگزار خواهم کرد و یا اگر قرار باشد تعداد کار ها کمتر باشد به صورت موضوعی و با یک عنوان خاص این نمایشگاه برقرار می شود.


ملیکا شریفی نیا در پایان یادآور شد: زمان و مکان نمایشگاه هنوز مشخص نیست اما سعی می کنم تا قبل از عید این نمایشگاه برپا شود.همچنین برای مکان این نمایشگاه احتمال دارد با خانه هنرمندان و یا چند گالری دیگر به توافق برسم اما هنوز هیچ چیز قطعی نشده است.فعلا مشغول مذاکره با گالری ها هستم. (خبرگزاری میزان)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها