وزیر کشور ایتالیا با توجه به اعتراض های مردمی در روزهای اخیر در این کشور،‌ هشدار داد در صورت تغییر تظاهراتها به غارت،‌ مراکز تاریخی این کشور بسته و تعطیل خواهند شد.
کد خبر: ۶۶۴۷۲۵
غارت مراکز تاریخی رم

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از پایگاه اینترنتی خبرگزاری ایتالیایی زبان آجی، آنجلینو آلفانو وزیر کشور ایتالیا با اشاره به آنچه در روز شنبه پیش در رم پایتخت این کشور طی درگیری ها در تظاهرات مردمی درباره وضع مسکن روی داده بود،‌گفت:‌ با توجه به اطلاعات به دست آمده‌ در صورتی که تظاهراتها به غارت تغییر ماهیت دهد آماده در نظر گرفتن تعطیلی مراکز تاریخی شهرها هستیم.

آلفانو با اشار به مداخله پلیس این کشور در تظاهراتها و با نشان دادن عکسهایی به خبرنگاران که حاکی از غارت مرکز تاریخی رم توسط برخی از افراد است، ‌گفت: ما طرفدار کسی هستیم که از امنیت شهرهای ما دفاع می کند. انجام دادن چنین کاری غیر قابل قبول است.

وزیر کشور ایتالیا ادامه داد: ‌پلیس،‌ نهادی سالم بوده و اگر کسی اشتباهی مرتکب می شود،‌ مقامات ذیصلاح رسیدگی می کنند. اگر کسی اشتباه می کند،‌ باید تاوان اشتباه خود را بپردازد. اما ما از پلیس دفاع کرده و غارت مراکز تاریخی کشور خود را قبول نمی کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها