روی خط جام​جم ورزشی

منچستر رونی را از دست داد

منچستر یونایتد که آخرین امیدهای خود را برای تصاحب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا جستجو می‌کند از این پس کار سخت‌تری هم خواهد داشت؛ چرا که وین رونی را دیگر در اختیار ندارد. وین رونی بیست‌وهشت ساله مهاجم منچستری‌ها مصدوم شده و به همین دلیل تا پایان فصل نمی‌تواند تیمش را در لیگ برتر همراهی کند. البته وین رونی مصدومیت چندان سنگینی ندارد، اما از آنجا که بیم دارد حضور در جام‌جهانی را به دلیل تشدید مصدومیت از دست بدهد، با موافقت سرمربی منچستر تا پایان فصل استراحت می‌کند.
کد خبر: ۶۶۲۱۸۵

تمجید گواردیولا از رئال مادرید

پپ گواردیولا، سرمربی بایرن مونیخ هم درباره مصاف رئال و بایرن در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان گفت که رئال سخت‌ترین حریف ممکن برای آنهاست. گواردیولا گفت: دو دیدار بسیار سخت در پیش داریم، اما با وجود سختی کار راضی هستم و به تیم خود ایمان دارم. ما می‌توانیم این مرحله را هم پشت سر بگذاریم. واقعیت این است که من رئال را خوب می‌شناسم و این تا حدودی کار من را راحت می‌کند. رئال مهره‌های فوق‌العاده‌ای دارد. فقط باید بگویم کیفیت بازی آنها عالی است. سرمربی بایرن مونیخ در ادامه گفت: باید هرفرصتی را از رئال سلب کنیم. این تیم بازیکنانی نظیر کریس رونالدو یا ایسکو را دارد که در هر لحظه می‌توانند نتیجه را تغییر دهند. البته در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شاید رئال مادرید با کیفیت‌ترین تیم باشد، اما بایرن هم چیزی کم ندارد. در نهایت این تاکتیک‌ها هستند که اهمیت دارد.

توصیه پلاتینی به زیدان

رئیس یوفا می‌گوید که زین‌الدین زیدان بهتر است سرمربی‌گری در یک باشگاه را نه از رئال که از موناکو آغاز کند.

میشل پلاتینی در این رابطه به روزنامه اکیپ فرانسه گفت: به نظر من موناکو بهترین نقطه شروع ممکن برای سرمربیگری زیدان است. او به اندازه کافی در رئال مادرید، کنار آنچلوتی تجربه اندوخته است. وی خاطرنشان کرد: زیدان مربی باهوشی است. او می‌تواند گزینه مناسبی برای تیم ملی فرانسه باشد، البته باید کارش را از یک تیم باشگاهی مثل موناکو شروع کند.

آرزوی میلانی‌ها در پایان سری A

میلان در این فصل در سری آ ایتالیا اصلا خوب نتیجه نگرفت، اما هنوز هم بازیکنان و مربیان امیدوارند میلان در پایان فصل در جایگاه بهتری قرار بگیرد. فیلیپه مکسس، مدافع آث‌میلان در این باره گفت: میلان روزهای خیلی بد خود را پشت سر گذاشته است. افسوس که این روزهای بد زودتر به پایان نرسید وگرنه ما خیلی بیشتر می‌توانستیم به آینده امیدوار باشیم. امیدوارم تیم فصل را به خوبی به پایان برساند. به مسیر درست بازگشته‌ایم و پایان فصل برای ما اهمیت بسیاری دارد.

نگرانی کاسیاس از غیبت رونالدو

رئال مادرید در حالی در فینال جام حذفی به مصاف بارسلونا می‌رود که به احتمال فراوان رونالدو را همراه نخواهد داشت. ایکر کاسیاس، دروازه‌بان رئال مادرید در این باره گفت: نبود کریس در تیم آن هم در یک بازی خیلی مهم نگران‌کننده است. رونالدو همیشه تاثیرگذاری خود را روی رئال مادرید دارد و غیبت او ممکن است حتی برای ما گران تمام شود.

وی افزود: غیبت او نه فقط در جام حذفی که در تمام دیدارهایی که داریم محسوس است. او گل‌های حساسی برای ما می‌زند و نبود او نگران‌کننده است. مطمئناً اگر شرایط بازی داشته باشد، اولین کسی خواهد بود که آمادگی‌اش را اعلام می‌کند. ما مقابل بارسلونا به او نیاز داریم. کاسیاس اذعان کرد: فکر می‌کنم که به مهم‌ترین مقطع فصل رسیده‌ایم و در تیم‌ خود آنقدر مهره داریم که بتوانیم به کسب هر سه جام امیدوار باشیم. برابر بایرن مونیخ بازی جذابی خواهیم داشت، چون حریف، تیمی سرسخت است و مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها.

آنچلوتی: مسابقه با بایرن افسانه‌ای است

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید اظهار کرد تیمش بیش از هر تیم دیگری در اروپا تحت فشار قرار دارد.

وی پس از آگاهی از قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا و رویارویی با بایرن مونیخ در این مرحله گفت: بایرن مونیخ سخت‌ترین حریف ممکن برای ما در این مرحله است. فینال زودرسی خواهیم داشت، اما برای این‌که این مرحله دشوار را پشت سر بگذاریم به حمایت هواداران نیاز داریم. وی افزود: بایرن مونیخ بسیار قدرتمند است و باکیفیت‌ترین فوتبال را ارائه می‌دهد. دیدار رئال و بایرن افسانه‌ای است و باید منتظر یک بازی سراسر هیجان باشیم. شاید بایرن مدعی به شمار برود اما رویارویی با رئال مادرید هیچ‌وقت آسان نبوده است.

آنچلوتی خاطرنشان کرد: رئال مادرید چند سالی است که برای فتح سه جام نمی‌جنگد اما در این فصل شرایط فرق کرده و بی‌سابقه است. ما اکنون در کورس قهرمانی لالیگا، قرار داریم، باید در اندیشه پیروزی در فینال کوپا دل ری هم باشیم و علاوه بر آن به نیمه‌نهایی اروپا هم فکر کنیم. واقعا شرایط دشواری است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها