وزیر امور اقتصادی و دارایی زمان توزیع فرم‌های اظهار‌نامه دریافت یارانه نقدی را اواسط فروردین سال آینده اعلام کرد.
کد خبر: ۶۵۶۱۷۷
علی طیب‌نیا درباره زمان توزیع اظهارنامه دریافت یارانه نقدی گفت: ثبت‌نام برای دریافت یارانه نقدی سال آینده انجام خواهد شد و افرادی که خود را نیازمند می‌دانند و متقاضی دریافت یارانه‌ هستند، می‌توانند ثبت‌نام کنند و یارانه آنها نیز پرداخت خواهد شد.
طیب‌نیا همچنین با بیان اینکه میزان افزایش قیمت حامل‌های انرژی در حال بررسی است، اضافه کرد: افزایشی که در این زمینه داده خواهد شد، بسیار ملایم و کند و به مراتب کمتر از آن چیزی است که در مصوبه مجلس پیش‌بینی شده است.
طیب‌نیا با اشاره به شرایط رکودی که در اقتصاد کشور حاکم است، گفت: بر همین اساس دولت تصمیم دارد شیب افزایش قیمت را بسیار ملایم در نظر بگیرد، بنابراین از آن چیزی که مجلس پیش‌بینی کرده کمتر و شاید حدود نیمی‌از آن باشد.
پیش از این مجلس شورای اسلامی‌ مجوز افزایش 38 درصدی قیمت حامل‌های انرژی را به دولت داده بود که با توجه به اظهارنظر وزیر امور اقتصادی و دارایی میزان افزایش حامل‌های انرژی، حدود 19 درصد خواهد بود.|قانون
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
۰
۰
به نظرمی رسد كه هرگونه افزایس قیمت انرزی و سوخت هر ساله باعث گرانی ارزاق وتقذیه مردم شده . از زمانی كه قیمت نا ن در كشور از 500 ریال به 4000 ریال رسیده تمام قیمتها چندین برابر افزایش یافته .....

نیازمندی ها