روی خط جام​جم ورزشی

پیروزی ستاره‌ها در دیدار خیریه

تیم منتخب ستاره‌های به یاد‌ماندنی دنیای فوتبال دیشب موفق شد در دیداری خیریه تیم جوانان برن را در سوئیس 8 بر 5 شکست بدهد.
کد خبر: ۶۵۲۷۷۶

برای تیم ستاره‌های منتخب فوتبال بازیکنانی نظیر زین‌الدین زیدان، رونالدو، لوئیس فیگو، پائولو مالدینی، فرناندو هیرو و پاول ندود به میدان رفتند. تمامی عواید حاصل از این دیدار به توفان‌زده‌های سیل اخیر فیلیپین اختصاص می‌یابد. میشل پلاتینی، رئیس یوفا هدایت تیم ستاره‌های دنیا را برعهده داشت.

ابراهیموویچ در اندیشه قهرمانی اروپا

زلاتان ابراهیموویچ گفت: پاری سن‌ژرمن برای قهرمانی در لوشامپیونه کار راحتی دارد، البته اگر در هفته‌های پایانی دچار غرور نشود. با این‌که قهرمانی در فرانسه برای ما هدف خیلی مهمی است، اما ما هدف مهم‌تر دیگری مدنظر داریم. وی افزود: هدف اصلی‌تر و مهم‌تر برای ما قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست. این واقعیت را باید بپذیریم که پی‌اس‌جی در کنار بایرن‌مونیخ و بارسلونا و البته رئال از مدعیان اصلی قهرمانی است. قدرت قابل ملاحظه پاری سن‌ژرمن در اروپا بیشتر مشخص می‌شود و آنگاه دیگر کسی نمی‌تواند به ما بگوید چون لوشامپیونه ضعیف است همه تیم‌ها را می‌بریم.

اعتراف دیرهنگام لوئیس سوارز

در پیشینه لوئیس سوارز، مهاجم کنونی لیورپول انگلیس همه چیز می بینید؛ از توهین نژاد پرستانه گرفته تا گاز گرفتن بازوی مدافع چلسی. سوارز که همیشه خودخواهانه خود را بی تقصیر جلوه می‌داد بالاخره به اشتباهات خود اعتراف کرد. وی به «فورفور تو» گفت: من در فوتبال داد زدم، حرف‌های مزخرف به زبان آوردم و کارهای بد دیگری هم انجام دادم. وقتی به گذشته فکر می‌کنم می‌بینم که اشتباهات زیادی انجام دادم، اما به هر حال از این پس سعی می‌کنم چیزی نباشم که در گذشته بودم. احساس شرمندگی می‌کنم، اما مهم چیزی است که اکنون هستم.

روبن: ونگر یک بازنده بد است

آرسنال در مرحله رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم بایرن مونیخ مهمان خود 2 بر صفر شکست خورد. آرین روبن، ملی‌پوش هلندی بایرن مونیخ که تیمش در حال آماده شدن برای دیدار برگشت مقابل آرسنال است، گفت: اظهارنظرهای ونگر درباره مسائل مختلف نشان می‌دهد او تا چه حد مربی بازنده‌ای است. او اخیرا هم صحبت‌هایی درباره بایرن مونیخ داشته که البته اهمیتی ندارد، او یک بازنده بد است. وی افزود:‌ آرسنال یک بازی برگشت هم در مقابل ما در پیش دارد، اما از حالا بازنده است، این را خود ونگر بهتر از هر کسی می‌داند.

لواندوفسکی مصدوم شد

مصدومیت روبرت لواندوفسکی بیش از آن‌که برای تیم ملی لهستان نگران‌کننده باشد، برای دورتموند و یورگن کلوپ ناراحت‌کننده است. این بازیکن که از ناحیه لیگامنت پا آسیب دیده فعلا از تمرین کردن منع شده است. مصدومیت لواندوفسکی که از فصل آینده برای بایرن مونیخ بازی می‌کند، باعث شده سران بایرن مونیخ هم بشدت نگران شرایط جسمانی او شوند. لواندوفسکی، غایب بزرگ لهستان برابر تیم ملی اسکاتلند خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها