تیم ملی فوتبال ایران با ترکیب جوانان و با تجربه های خود با پیروزی بر کویت بعنوان تیم اول گروه خود راهی مرحله نهایی جام ملت های آسیا در استرالیای 2015 شد .
کد خبر: ۶۵۱۹۳۳
گل کریم برای فرار از مساوی

به گزارش جام جم ورزشی ، هر چند در این دیدار ذخیره های ایران در بازی با هم ناهماهنگ نشان دادند ، اما گل دقیقه 91 کریم انصاری فرد پیروزی 3-2 را به شاگردان کارلوس کروش هدیه کرد . این گل در شرایطی به ثمر رسید که کویتی ها موفق شدند بر روی ضعف خط دفاعی ایران در دقیقه 89 گل دوم و مساوی بازی را به ثمر برسانند . اما دو دقیقه بعد از این گل بر روی سانتر ارسالی از سمت چپ ، کریم انصاری فرد با ضربه سر توپ را به تور کویتی ها دوخت تا کروش یک پیروزی دیگر را نیز در کارنامه خود ثبت کند .

در این بازی که در حضور 15 هزار تماشاگر پر شور کرجی در ورزشگاه انقلاب برگزار شد ، گل های تیم ایران را یعقوب کریمی ، دفاع کویت و کریم انصاری فرد به ثمر رساندند . در این بازی پیام صادقیان هر چند خوب و موثر بازی کرد ، اما در یک صحنه که دروازه بان کویت با بختیار رحمانی به مجادله پرداخت ، پیام خود را به معرکه ساند و از پشت ضربه ای به بازیکن کویتی در شلوغی دروازه زد که شانس آوزد داور قرقیز بازی این حرکت او را ندید .

کروش در اواسط نیمه دوم کریم انصاری فرد ، محمد رضا خلعتبری و محمد رضا خانزاده را جایگزین یعقوب کریمی ، رضا نوروزی و حسین ماهینی کرد تا بلکه خط حمله تیمش را تقویت کرده باشد .

جدول رده بندی گروه ب:

-ایران 16 امتیاز1

-کویت 9 امتیاز2

3-لبنان 5 امتیاز

-تایلند بدون امتیاز4

به هر صورت کروش که چهارشنبه بازی دوستانه ای را در ورزشگاه آزادی با گینه در پیش دارد ، نباید از میدان دادن به جوانان غفلت کند . جوانانی که اگر در ترکیب تیم ملی جا بیافتند قادرند خونی تازه را به پیکر تیم ملی تزریق کنند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها