تیم های امیدوار به صعود به میدان می روند

جنگ برای رسیدن به پلی آف بسکتبال

استقلال زرین قشم ، افرا خلیج فارس و همیاری زنجان تیم‌هایی هستند که هنوز شانس قرار گرفتن در جمع 8 تیم را دارند و برای پلی‌آف می‌جنگند.
کد خبر: ۶۴۱۹۰۹
جنگ برای رسیدن به پلی آف بسکتبال

 

به گزارش جام جم ورزشی ، بازی های فردای لیگ برتر بسکتبال تحت تاثیر قرعه کشی جام جهانی بسکتبال است که فردا شب در اسپانیا برگزار می شود.

در چنین شرایط لیگ برتر بسکتبال به هفته بیستم خود رسید. این رقابت ها تاکنون 4 تیم مدعی خود را شناخته است اما برای ادامه شناسایی و معرفی 4 تیم دیگر میانه جدول به پلی آف با حساسیت تیم های قعر جدولی دنبال می شود.

فردا در یکی دیگر از هفته های پایانی تیم‌های قعر جدولی رقابت حساسی با یکدیگر برای صعود دارند و نمی‌خواهند در چند بازی باقی مانده بازنده باشند.استقلال زرین قشم ، افرا خلیج فارس و همیاری زنجان تیم‌هایی هستند که هنوز شانس قرار گرفتن در جمع 8 تیم را دارند و برای پلی‌آف می‌جنگند. استقلال زرین در اصفهان میهمان دومین حریف اصفهانی خود یعنی ذوب‌آهن است. آنها با شکست فولاد ماهان اصفهان در بازی روز پنجشنبه در هفته بیستم امیدوارند در این بازی دیگر تیم اصفهانی را از پیش رو بردارند. شاگردان فرزاد کوهیان با باخت هفته گذشته مقابل قزوین زخم خورده هستند و در این بازی خانگی به چیزی جز برد فکر نمی‌کنند.افرا خلیج فارس در سالن آزادی میزبان هفت الماس قزوین است و همیاری زنجان هم در خانه به مصاف نیروی زمینی قعر جدولی می‌رود. حساس ترین بازی بالای جدول را باید جدال فولاد ماهان رده پنجمی و دانشگاه آزاد رده سومی بنامیم. فولاد ماهان هفته قبل در قشم به استقلال باخته است و این هفته می‌خواهد در خانه آن شکست را جبران کند، اما کار سختی مقابل شاگردان مهران شاهین‌طبع پیش رو دارد. هر چند شاهین‌طبع در این بازی به دلیل حضور در مراسم قرعه کشی جام جهانی 2014 روی نیمکت تیمش نمی نشیند، اما فولاد ماهان به قدرت این تیم واقف هستند.اما صدرنشینان این هفته نیز میزبان هستند. پتروشیمی بندرامام میزبان شهرداری گرگان رده یازدهمی است و مهرام هم در تهران و آخرین بازی به مصاف صنایع پتروشیمی می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها