ماجرای کمک های وزارت ورزش و اشتباه عجیب سرمربی تیم ملی

یک نفر تمام اطلاعات فدراسیون را به کروش می دهد!

آخرین تمرین استقلال برای دیدار فردا مقابل مس‌کرمان از ساعت 15 در کمپ‌ زنده‌یاد حجازی برگزار شد که با حواشی زیر همراه بود
کد خبر: ۶۴۲۴۸۲
از تشویق رحمتی تا پا به توپ قلعه‌نویی

به‌گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت  باشگاه ، آخرین تمرین استقلال برای دیدار فردا مقابل مس‌کرمان از ساعت 15 در کمپ‌ زنده‌یاد حجازی برگزار شد که با حواشی زیر همراه بود:
*در این نوبت تمرین دو بازیکن حضور نداشتند. خسرو حیدری و احمد جمشیدیان نفراتی بودند که در جلسه تمرینی امروز حضور نداشتند که هر دو به دلیل آسیب‌دیدگی فعلاً در تمرینات استقلال  نمی‌توانند شرکت کنند.
*هوای تهران در چند روز اخیر خیلی سرد شده است، ولی با این وجود حدود 20 هوادار از نزدیک شاهد تمرینات آماده‌سازی آبی‌پوشان بودند.
*امیر قلعه‌نویی، سرمربی استقلال روز گذشته با حدود 15 دقیقه تأخیر در زمین کمپ حضور یافت تا از نزدیک تمرینات را زیرنظر بگیرد قلعه‌نویی با لباس ورزشی بود و در بعضی صحنه‌ها هم اشتباهات بازیکنان را در تمرین به آنها گوشزد می‌کرد.
*دکتر امین نوروزی،‌ معاونت پزشکی ورزشی استقلال روز گذشته دقایقی را در تمرین استقلال حضور یافت و گزارشی را از روند بهبودی آسیب‌دیده‌ها در اختیار امیر قلعه‌نویی، سرمربی آبی‌پوشان قرار داد. همچنین نوروزی قبل از شروع تمرین دقایقی با آرش برهانی،‌ آندرانیک تیموریان و امیرحسین صادقی به گفتگو پرداخت.
استقلال در حال‌حاضر فقط خسرو حیدری و احمد جمشیدیان را به دلیل مصدومیت دراختیار ندارد.
*حمید بابازاده، مربی دروازه‌بانان استقلال با 30دقیقه تأخیر به محل تمرین رسید. بابازاده به علت پنچر شدن خودروی خود در اتوبان گیر کرد و به همین دلیل دیر به محل تمرین رسید.
*منصور پورحیدری و شاهرخ بیانی از حاضران در تمرین بودند تا از کنار زمین شاهد تمرینات آبی‌پوشان برای دیدار مقابل مس باشد. نکته‌ جالب اینکه هوای تهران سرد بود و این دو با شال‌وکلاه در تمرین حضور یافتند.
*بازیکنان استقلال ابتدای تمرین بابت سالروز تولد مهدی رحمتی، دروازه‌بان استقلال دقایقی برای این بازیکن دست زدند. امروز سالروز تولد مهدی رحمتی، کاپیتان آبی‌پوشان بود و این بازیکن وارد سن 32 سالگی شد.
*بازیکنان ابتدا 15 دقیقه زیرنظر حاج‌قاسم، مربی بدنساز استقلال  به گرم کردن پرداختند و سپس در سه گروه به تمرین آقاوسط پرداختند در این  آیتم از تمرین امیر قلعه‌نویی، سرمربی استقلال نیز پا به توپ شد. شوت به سمت دروازه و سانتر از جناحین مراحل بعدی تمرین بود.
در پایان نیز بازیکنان به تمرین ضربات پنالتی پرداختند که همه بازیکنان در این آیتم تمرین حضور یافتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها