بسکتبال با طعم پاپ کورن برای رییس جمهور سابق آمریکا

"کلینتون" تماشاگر ویژه NBA! /تصاویر

حامد حدادی در بازی های پلی آف تیم مهرام را در لیگ برتر بسکتبال همراهی می کند.
کد خبر: ۶۴۱۰۵۸
حدادی: آمدم تا پلی آف را تماشایی کنم

حامد حدادی که هم اکنون بازیکن تیم سیچوان چین است طی قراردادی به مهرام ایران پیوست تا پس از پایان کارش در شرق راهی ایران شده و پیراهن مهرام را در لیگ برتر ایران به تن کند. او با آغاز مرحله پلی آف به ایران می آید و در کنار دیگر بازیکنان مهرام به میدان خواهد رفت و برای ششمین قهرمانی مهرام تلاش خواهد کرد.

او که این روزها در ایران است و در روزهای آینده به چین بازمی گردد در گفت و گویی با سایت باشگاه از پیوستنش به مهرام کرد و گفت: صحبت هایی برای حضورم در ماهشهر شده بود و پس از مشورت هایی که داشتم دیدم پیشنهاد مهرام از هر نظر بهتر است و بالاخره با این تیم به توافق رسیدم. شاید اصلی ترین دلیلم برای حضور در مهرام این بود که لیگ جذاب تر می شود. اگر من به پتروشیمی می رفتم کل تیم ملی جز صمد و اوشین در پتروشیمی بازی می کردند و لیگ جذابیتی نداشت. به دلیل همین جذابیت بالا راهی تهران شدم و از پلی آف برای مهرام بازی می کنم.

ملی پوش تیم مهرام ادامه داد: من به ماهشهری ها قول داده بودم که با آنها مذاکره می کنم اما اگر به توافق نرسیدم به تیم دیگری می روم. همین اتفاق نیز افتاد و من با آنها صحبت کردم اما در نهایت مشورت هایی که داشتم باعث شد تا تصمیم بگیرم در مهرام بازی کنم. هم اکنون نیز قراردادم را ثبت کرده و از تصمیمم خوشحال و راضی هستم. من یک بسکتبالیست حرفه ای هستم و حالا که در مهرام حضور دارم با تمام توان برای این تیم بازی خواهم کرد. من همیشه سعی می کنم پولی که می گیریم حلال باشد و به همین دلیل تعصب زیادی روی تیمم دارم. در کنار تمام بازیکنان مهرام تلاش خواهیم کرد تا به هدفمان برسیم و موفق باشیم.

حدادی درباره وضعیت مهرام اظهار داشت: مهرام در این فصل تیم بسیار جوانی بسته و تا این مرحله نیز خوب کار کرده است. بدون بازیکن خارجی پیش رفته اند و در رده دوم قرار دارند. به نظر من نتیجه ای که کسب کرده اند خوب است و حالا به عنوان مدعی برای ادامه لیگ تلاش می کنند. در وضعیت کنونی پتروشیمی قوی ترین تیم لیگ است و به همین دلیل می گویم که با حضور من و صمد در مهرام جذابیت لیگ بیشتر می شود. اگر من یا صمد به ماهشهر می رفتیم تعادل ایجاد نمی شد.

وی افزود: برای حضورم در مهرام با خیلی ها چون صمد و اوشین مشورت کردم و حالا با مهرام در لیگ حاضر می شوم. مهرام چندین سال است که برای بسکتبال ایران زحمت کشیده و جوانان زیادی را به بسکتبال معرفی کرده است و من نیز با حضورم در این تیم قصد دارم به بسکتبال کمکی کرده باشم و امیدوارم لیگ جذابیت خوبی به دست بیاورد. باید جذابیت لیگ بالا برود تا بسکتبال دوستان وارد سالن جذب شوند و توجه به بسکتبال اضافه شود.

بازیکن تیم بسکتبال سیچوان لیگ درباره وضعیت لیگ چین عنوان کرد: اگر واقع بینانه نگاه کنیم چین از نظر امکانات خیلی بهتر از ایران است، اما از نظر کار تیمی و هماهنگی بسکتبال ایران بهتر است. داوری در ایران خیلی بهتر است. در لیگ چین بازیکنان به برد و باخت تیم فکر نمی کنند و به دنبال گل زدن هستند. بازیکن خارجی می گوید من 40 امتیاز کسب کردم، اما باخت تیم برایشان مهم نیست. تفکر من و صمد اینگونه نبود و ما همیشه سعی می کردیم کار گروهی انجام دهیم. خود من در اکثر مسابقات سعی داشتم تا 8 یا 9 پاس گل بدهم و در خدمت تیم بازی کنم. نتیجه تیم برای من مهم تر بود.

وی با اشاره به تغییر مربی تیمش گفت: تغییر مربی تاثیری در کار من نداشت. من به عنوان بازیکن وظیفه خودم را انجام می دهم. متاسفانه آن آسیب دیدگی من در ابتدای فصل خیلی آزارم داد. در جریان لیگ نیز من سعی می کردم بیشتر در کار تیمی کار کنم تا اینکه بخواهم در زیر سبد درگیر شوم. همین آسیب دیدگی هم باعث شد سرعتم کمتر شود، اما خدا را شکر از نظر بدنی قوی تر شده ام. زمانی که کارم در چین تمام شد و به ایران آمدم با دکتر صادقی کار خواهم کرد تا به طور کامل از نظر بدنی آماده شوم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها