پدر مقتول به اتهام قتل بازداشت شده است

مرگ کودک 5 ساله براثر تنبیه بدنی

مردی به اتهام وادار کردن پسر پنج ساله خود به شنای کرال سینه که در نهایت به مرگ او منجر شد، با اتهام قتل روبه‌رو شده است. او کودک ناتوان خود را مجبور کرد به مدت 20 دقیقه شنای کرال سینه برود.
کد خبر: ۶۴۰۸۵۸
مرگ کودک 5 ساله براثر تنبیه بدنی
پزشکی قانونی اعلام کرده پسرک بر اثر خونریزی داخلی ناشی از فشار درگذشته است. این پدر آمریکایی ظاهرا به‌دلیل رفتار بد پسربچه در مدرسه، شنای کرال سینه را به‌عنوان تنبیه بدنی انتخاب کرد و با وادار کردن پسرش به انجام این حرکت سخت به مدت طولانی، مرگ او را رقم زد.
 

دارل آوانت، پدر بیست و شش ساله اکنون با اتهام قتل رو به روست. او ابتدا به اتهام خشونت علیه کودک خود بازداشت شد اما پس از گزارش پزشکی قانونی که در آن دلیل اصلی مرگ کودک، این تنبیه سخت اعلام شد، اتهامات علیه وی تغییر کرد.

آوانت زمانی که پسرش بیهوش شد، با پلیس تماس گرفت. ماموران اورژانس 25 دقیقه بعد در محل جنایت، مرگ کودک را اعلام کردند. متهم در بازجویی به پلیس گفت حدود ساعت 11 همان روز پسرش را از دبستان به خانه برد؛ زیرا پسرش به دلیل کتک زدن معلم خود از مدرسه اخراج شده بود. او گفته پس از رسیدن به خانه، پسرش را به اتاقش فرستاد و چند بار هم برای تنبیه با کف دستش به او ضربه زد. سپس به پسرش گفت باید تا زمانی که او می‌گوید شنای کرال سینه انجام دهد.

پلیس گفته آوانت با سیلی، ضربه‌های متعدد و تکان دادن فرزندش، او را مجبور کرده به شنا ادامه دهد. او پس از بیهوش شدن پسرش به یکی از دوستانش تلفن زد اما دوستش بعد از رساندن خود به محل و با وجود تلاش برای احیای کودک، نتوانست جانش را نجات دهد. پس از آن آوانت موضوع را به پلیس اطلاع داد.

پزشکی قانونی گفته اثرات کبودی در قسمت‌های بالایی بدن کودک مشهود بوده است. مادر کودک نیز گفته پسرش صبح وقتی به مدرسه می‌رفت، اثری از کبودی روی بدنش نبود.

پزشک معتمد دادگاه نیز اعلام کرده است به نظر می‌رسد کودک به مدت طولانی کتک خورده است. دو روز پس از مرگ این پسر پنج ساله، دادگاه دستور داد حضانت فرزند دیگر از آوانت سلب و به مادرش داده شود.

پلیس گفته در حال بررسی وضع فرزند دیگر آوانت است تا مشخص شود او تحت شکنجه و سوء استفاده بوده یا خیر. آوانت اکنون بدون وثیقه در زندان به سر می برد و وکیل مدافع او از صحبت با خبرنگاران خودداری کرده است.

در حالی که انتقادهایی علیه مراکز مسئول حقوق کودکان مطرح شده، این مراکز نیز از پاسخگویی به پرسش‌های خبرنگاران سر باز زده‌اند. منتقدان می‌گویند در واگذاری حضانت این دو کودک به پدرشان دقت لازم نشده و این کودک علاوه بر خشونت پدر خود، قربانی تصمیم اشتباه مراجع ذی ربط نیز بوده است.

متهم اعتراف کرده که برای تنبیه کودک پنج ساله‌اش، او را وادر به شنای کرال سینه کرده و چند ضربه نیز به او زده اما گفته قصد او ادب کردن فرزندش بوده، نه کشتن او. این مرد گفته پس از اخراج پسرش از مدرسه، از دست او عصبانی شد و می‌خواست او را ادب کند تا دیگر در مدرسه دست به حرکات خشن نزند./ ضمیمه تپش

منبع: HLN

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
میلاد
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
۰
۰
چراعكس این وحشی خانواده كش رادرج نكرده اید ؟

نیازمندی ها