عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه مجلس:

یارانه نقدی در سال 93 افزایش نمی‌یابد

عضو کمیسیون تلفیق مجلس:

سوخت سال ۹۳ حداقل ۳۸درصد گران می‌شود

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی از `پایان بررسی ردیف‌های درآمدی بودجه ۹۳ تا این هفته در کمیسیون خبر داد و گفت: پیشنهاد دولت برای قیمت حامل‌های انرژی در تبصره هدفمندی یارانه‌ها قطعاً کمتر از ۳۸ درصد نخواهد بود.
کد خبر: ۶۳۴۸۳۶
سوخت سال ۹۳ حداقل ۳۸درصد گران می‌شود

علی محمد احمدی با اشاره به ادامه بررسی ردیف‌های درآمدی بودجه ۹۳ در جلسه صبح امروز کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی، گفت: در جلسه امروز مقرر شد شرکت‌های واگذار شده به بخش خصوصی در سال آینده برای سال اول واگذاری معادل شرکت‌های دولتی مالیات بپردازند اما از سال‌های بعد مالیات‌شان مانند شرکت‌های خصوصی محاسبه شود.

وی با اشاره به اینکه طبق اعلام دولت تبصره هدفمندی یارانه‌ها تا پایان هفته به مجلس می‌رسد، تصریح کرد: از آنجایی که یکی از ردیف‌های درآمدی بودجه مربوط به هدفمندی یارانه‌هاست با رسیدن این تبصره کمیسیون تلفیق رسیدگی درآمدهای هدفمندی را در دستور کار قرار خواهد داد.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر عدم تحقق درآمدهای دولت، افزود:‌ حتی اگر یک دهک یارانه بگیران از سال آینده حذف شوند بازهم دولت در تحقق درآمدهایش از محل هدفمندی یارانه‌ها مشکل خواهد داشت.

احمدی با تاکید بر ضرورت افزایش قیمت حامل‌های انرژی در سال آینده، گفت: قطعاً پیشنهاد دولت برای افزایش قیمت حامل‌های انرژی در سال ۹۳ کمتر از سقف قانون بودجه سال ۹۲ (۳۸ درصد) نخواهد بود.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
۰
۰
به به گل بود به سبزه اراسته شد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
512
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
۰
۰
یك دفعه بیایین نفس كشیدنمون رو هم پولی كنید.خوب در رابطه با تامین رفاه مردم به كشورهای دیگه رو هم نگاه كنید
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
۰
۰
جلوی اختلاسها را بگیرن و معوقات بانكی گردن كلفت ها را هم وصول كنن هیچ احتیاجی به گرانی سوخت و امثالهم نداریم.
firoox
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
۰
۰
آیا درآمد مردم 38 درصد زیاد شده ؟
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
۰
۰
اخه چرا مگه اتفاقی افتاده این همه گرانی برای چیست؟
مهران
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
۰
۰
اخه جام جم عزیز كی این مسئولین حرف ما مردم بدبختو میفهمن اصلا واسشون مهمه ؟!!!!!!!!!!!! اخه كسی نیست بگه چیشده مگه باز پولتون كم شده بابا جان ما اصلا دلسوز نمیخوایم به كی باید بگیم دست از سر كچل و بیچاره ما مردم بدبخت بردارید دیگه ولمون كنید خسته شدیم از دست این گرونی .
حمید .ا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
۰
۰
خوبه فقط اینها میگن قیمت سوخت در این كشور اینه و در كشورهای دیگه این قیمت ولی هیچوقت نمیگن درامد در كشور ما چقدره ودر كشورهای دیگه چقدر. فقط جایی كه به نفع خودشان است رو میبینند
در همین تركیه كه همسایه ما است و اینا میگن سوخت انجا چقدر گرانه از اشناهای ما كه انجا سفر كرده بود میگفت یه كارگر یه سفره خانه كه باهاش صحبت كرده بود حقوقش به اندازه ای بود كه مخارج خودش و مادرش وخرج دانشگاه خواهرش و اجاره خانه را میدهد تازه یه مقدار هم برای پس انداز خودش باقی میماند..
حالا بقیه شغلها هیچی اینكه فقط یه كارگر ساده است.حالا اینا همش بگن سوخت اینجا ارزونه و انجا گران

نیازمندی ها