در جایگاهی نیستم به داربی نمره دهم

گل‌محمدی: می‌گفتند نفت عزیزدردانه فدراسیون است

ما از داوری بیشترین لطمه را خوردیم

گل‌محمدی: با چه مدرکی علیه نفت تهران صحبت می‌کنند

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: براساس چه سند و مدرکی علیه نفت تهران صحبت می‌کنند.
کد خبر: ۶۳۳۶۰۷
گل‌محمدی: با چه مدرکی علیه نفت تهران صحبت می‌کنند

سایت جام جم ورزشی- یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از مسابقه با ذوب‌آهن اظهار داشت: ابتدا به خانواده افشاریان از طرف خودم و باشگاه نفت تسلیت می‌گویم و یک تبریک و تسلیت هم به خیابانی گزارشگر تلویزیونی می‌گویم تسلیت به خاطر درگذشت مادرش و تبریک به خاطر وجدان کاری که همه از آن تعریف می‌کنند و همچنین گزارش خوب مسابقه‌اش.

وی ادامه داد: بازی بسیار حساسی مقابل ذوب‌آهن داریم این مسابقه از نظر جدول برای ما و ذوب‌آهن بسیار حساس است. ما انگیزه‌های زیادی داریم تا همچنان بالای جدول باشیم و ذوب‌آهن برای فرار از منطقه سقوط کار می‌کند. این مسابقه برای هر دو تیم سخت است ذوب‌آهن به مراتب بهتر از نیم‌فصل اول است و ما بازی سختی در پیش داریم.

سرمربی نفت تصریح کرد: در دو بازی گذشته دو مساوی داشته‌ایم و پیروز نشده‌ایم و اگر در این بازی نتوانیم پیروز شویم وضعیتمان در جدول خراب می‌شود انگیزه‌ زیادی داریم تا سه امتیاز را بگیریم و باید از فرصتهایمان در مسابقه استفاده کنیم.

گل‌محمدی در مودر تغییر مداوم زمان بازی با ذوب‌ آهن گفت: ما تابع نظرات و تقسیمات فدراسیون هستیم البته شرایط خاصی برای تیم ما به وجود آمده است که آن هم به خاطر تیم زیر 22سال از 23 بازیکن دعوت شده به این تیم فقط 4-5بازیکن در لیگ برتر بازی می‌کنند که سه نفر از آنها بازیکنان فیکس و تأثیرگذا رما هستند. بنابر این حق ما بود که با انجام بازی در روز بیست و یکم مخالفت کنیم زیرا می‌خواستیم از بازیکنان خودمان در این بازی استفاده کنیم. البته برخی از تیم‌ها به تیم زیر 22سال بازیکن ندادند اما ما همه تغییرات را راحت پذیرفتیم.

سرمربی نفت در مورد اینکه گفته می‌شود نفت تهران عزیزدردانه فدراسیون است، گفت: آیا سند و مدرکی وجود دارد نمی‌دانم چرا این حرف‌ها را می‌زنند اگر بحث داوری است که ما از داوری بیشترین لطمه را خوردیم در بازی گذشته همه دیدند که داوری چگونه بود. در تیم زیر22سال نیز ما بیشترین بازیکن را به این تیم دادیم از این بابت هم لطمه خواهیم خورد. زیرا این تیم سه بازی سخت در عمان دارد و مشخص نیست که بازیکنان ما در این مسابقات مصدوم می‌شوند یا نه. من نمی‌‌دانم ما داریم چوب چه چیزهایی را می‌خوریم من نمی‌دانم چرا این حرف‌ها را می‌زنند اگر دلیلی دارند بیاورند تا ما هم پاسخشان را بدهیم.

وی در مورد بیانیه باشگاه نفت علیه داوری گفت: بیانیه باشگاه و صحبتهایی که قنبرزاده را کرده ما تأئید می‌کنیم و وارد جزئیات ماجرا نمی‌شویم. نمی‌خواهم درباره حاشیه‌ها حرف بزنم ما یک تیم بی‌حاشیه هستیم و بیشتر در مورد مسائل فنی حرف می‌زنم. چرا حق نفت خورده می‌شود به خاطر چی و چرا در مورد ما این مسائل مطرح می‌شود من فقط دوست دارم در مورد مسائل فنی صحبت کنم.

سرمربی نفت در مورد اینکه نظرش در مورد بازی جوانمردانه چیست،‌ گفت: من همیشه به بازیکنانم می‌گویم که فنی و جوانمردانه بازی کنند و بیشترین تلاش را در زمین داشته باشند که قطعاً در آن صورت نتیجه را هم به دنبال خواهد داشت. ما همواره فنی و جوانمردانه بازی کرده‌ایم و چه برده‌ایم و چه مساوی کرده‌ایم از عملکرد بازیکنانم اظهار رضایت کرده‌ام البته به جز بازی با مس که سه امتیاز را گرفتیم واما من از بازی بازیکنانم راضی نبودم و از نوع فوتبالی که بازی شد رضایت نداشتم.

وی ادامه داد: به بازیکنانم می‌گویم بیشترین لذت را از بازیشان ببرند و یکی از دلایلی که تماشاگران کمی به ورزشگاه می‌آید سطح کیفی مسابقات است که تأثیر زیادی در کم شدن تماشاگران لیگ دارد. ما دنبال این هستیم که فوتبال روی زمین و فنی بازی کنیم و مداوم بر سر این مسئله تمرین می‌کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها