همدستی 2 مرد برای تصاحب آپارتمان زن سالخورده

مردی که با همدستی یک تعمیرکار، زن سالخورده‌ای را فریب داده و آپارتمان 213 میلیون تومانی او را به نام خود انتقال داده و متواری شده بودند، تحت تعقیب پلیس تهران قرار گرفتند.
کد خبر: ۶۲۴۳۲۹
همدستی 2 مرد برای تصاحب آپارتمان زن سالخورده

به گزارش جام‌جم، روز گذشته زن سالخورده‌ای با حضور در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 2 تهران از دو مرد به اتهام کلاهبرداری میلیونی شکایت کرد.

شاکی گفت: برای تامین هزینه درمانم، می‌خواستم آپارتمانی را که در شهرستان دارم، بفروشم تا این‌که یک روز از یک تعمیرکار دوره‌گرد خواستم برای تعمیر یخچال به خانه‌ام بیاید. او در حال تعمیر یخچال بود که با یکی از دوستانم تلفنی درباره فروش آپارتمان در شهرستان صحبت کردم.

وی اضافه کرد: وقتی مرد تعمیرکار متوجه موضوع شد، ادعا کرد یکی از اقوام پولدارش، قصد خرید آپارتمانی را در همان شهرستان دارد.

شاکی یادآور شد: اعتمادم به مرد تعمیرکار جلب شد و تصمیم به معامله با فامیل او گرفتم تا این‌که چند روز پیش او از من خواست برای ملاقات با خریدار و تنظیم قولنامه به یک بنگاه بروم.

وی افزود: در بنگاه پس از توافق با مرد خریدار، قرار شد او آپارتمانم را 213 میلیون تومان بخرد. سپس شماره حسابم را خواست تا از طریق دوستش پول را به حسابم واریز کند. چند ساعت بعد از تنظیم قولنامه فروش، پیامکی دریافت کردم مبنی بر این که این مبلغ به حسابم واریز شده و می‌توانم آن را برداشت کنم.

شاکی خاطرنشان کرد: سپس مرد خریدار از من خواست با توجه به این‌که پول به حسابم واریز شده، سند را در دفترخانه به نام وی انتقال دهم. من نیز با توجه به این‌که پول به حسابم واریز شده، همراه خریدار و دوستش ـ که همان مرد تعمیرکار بود ـ سند را به نام خریدار انتقال دادم.

وی گفت: آنها سپس مرا به خانه‌ام در تهران رساندند. روز بعد در بانک متوجه شدم پولی به حسابم واریز نشده و خریدار و مرد تعمیرکار از من کلاهبرداری کرده‌اند و تاکنون آنها را پیدا نکرده‌‌ام.

بنا بر این گزارش، با تشکیل پرونده و به دستور بازپرس علی صادقی‌زاده، رئیس شعبه پنجم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 2 تهران، دو متهم پرونده تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند. این در حالی بود که دستور قضایی مبنی بر توقف هرگونه نقل و انتقال سند متعلق به خانه شاکی نیز صادر شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها