تقابل آمریکا-آلمان ، جالب ترین اتفاق

لو: زودتر از این باید کارمان را شروع کنیم

گروه G متشکل از تیم های ملی غنا، آلمان ، پرتغال و آمریکاست. آلمان در شرایطی مقابل آمریکا قرار می گیرد که سرمربی آمریکایی ها آلمانی است.
کد خبر: ۶۲۳۱۵۱
لو: زودتر از این باید کارمان را شروع کنیم

سایت جام جم ورزشی- سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان با سخت توصیف کردن گروهی که تیمش در آن قرار گرفته گفت که آلمان با توجه به چنین گروهی باید خیلی زود مراحل آماده سازی خود را طی کند.

لو درباره همگروه شدن تیمش با تیم های ملی فوتبال غنا، آمریکا و پرتغال گفت: من کاملا سختی کار را پذیرفتم. خوب می دانم با چه تیم های قدرتمندی بازی داریم.     او که همانند سرمربیان تیم های ملی دیگر نگران آب و هوای برزیل و تاثیر آن بر روی نحوه بازی کردن تیم هاست گفت: هر سه تیم همگروه ما واقعا قوی هستند و واقعا گروه ما خاص است. ما باید مقابل آمریکا قرار بگیریم تیمی که مربی اش دوست صمیمی من یعنی یورگن کلینزمن است . ارتباط خوبی بین ما دو نفر وجود دارد  اما در جام جهانی باید مقابل یکدیگر باشیم. کلینزمن بازیکن به یادماندنی فوتبال آلمان و سرمربی کنونی تیم ملی آمریکا نیز درباره مقابله با تیم کشورش گفت: هر اتفاقی ممکن است بیفتد . ما در گروه کاملا سختی هستیم اما کاملا آماده چالش های این گروه شده ایم. تقابل آلمان و آمریکا از آن اتفاقات جالب جام جهانی 2014 است. این گروه یعنی دیوانگی تمام عیار. با تمام سختی ای که وجود دارد ما می خواهیم خودمان را در جام جهانی اثبات کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها