طالبی با «کیسه برنج» به تلویزیون می‌آید

عصر بارانی، جنگ نفتکش‌ها، کیسه برنج، فروشنده، پرونده، یک توطئه، مندی و تونل مخفی و... برخی از فیلم‌هایی است که شبکه‌های تلویزیونی برای تعطیلات آخر هفته مخاطبان خود در نظر گرفته‌اند.
کد خبر: ۶۲۰۱۶۷
طالبی با «کیسه برنج» به تلویزیون می‌آید

شبکه یک

امشب: ساعت 22، بازگشت به 1942

فردا: ساعت 14 و 50 دقیقه، عصر بارانی‌ /‌ساعت 22، مختارنامه (کودکان آب)

به گزارش روابط عمومی تلویزیون، فیلم سینمایی «بازگشت به 1942 » به کارگردانی ژیائوگانگ فنگ، امشب ساعت 22 از شبکه یک پخش می‌شود. این فیلم جنگی با بازی جولی ژانگ، دائومینگ چن و ژوجیان لی محصول 2012 چین است.

فیلم تلویزیونی «عصر بارانی» به کارگردانی مرجان اشرفی‌زاده، فردا ساعت 14 و 50 دقیقه از شبکه یک به نمایش در می‌آید. رویا افشار، فرهاد جم، قاسم زارع و شیوا ابراهیمی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم سینمایی «مختارنامه (کودکان آب)» به کارگردانی داوود میرباقری و با نقش‌آفرینی فریبرز عرب‌نیا، امین زندگانی، نسرین مقانلو و رضا رویگری فرداشب ساعت 22 از شبکه یک پخش می‌شود.

شبکه دو

امروز: ساعت 8، آلبرتو و دزدان دریایی‌/‌ ساعت 14و 30 دقیقه، نهنگ آزاد 1

فردا: ساعت 8، سیاره گنج‌/‌ساعت 17 و‌30 دقیقه، خانه پدرم‌/‌ساعت 23 و 30 دقیقه، جنگ نفتکش‌ها

فیلم سینمایی «آلبرتو و دزدان دریایی» به کارگردانی ادواردو شلدت، امروز ساعت 8 صبح در قالب برنامه «سینما صبحانه» از شبکه دو پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «نهنگ آزاد 1» به کارگردانی سیمون وینسر، امروز ساعت 14 و 30 دقیقه از شبکه دو پخش می‌شود. جیسون جیمز ریچر، لوری پتی و جین اتکینسون بازیگران این فیلم محصول 1993 آمریکا و فرانسه هستند.

انیمیشن «سیاره گنج» به کارگردانی رون اسلمنت، فردا ساعت 8 صبح در قالب برنامه «سینما صبحانه» از شبکه دو پخش می‌شود.

فیلم تلویزیونی «خانه پدرم» به کارگردانی کامران قدکچیان، فردا ساعت 17 و 30 دقیقه از شبکه دو پخش خواهد شد. زنده یاد عسل بدیعی، حمید ابراهیمی، پوریا ایمانی و ایمان یادگاری در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم سینمایی «جنگ نفتکش‌ها» به کارگردانی محمد بزرگ‌نیا، فرداشب ساعت 23 و 30 دقیقه از شبکه دو نمایش داده می‌شود. عزت‌الله انتظامی، مجید مظفری، ژاله علو و فاطمه گودرزی در این فیلم بازی کرده‌اند.

شبکه سه

امروز: ساعت 10، قلب دوم ‌/‌ ساعت 19، دلنوازان (قسمت اول)

فردا: ساعت 10، فروشنده

فیلم تلویزیونی «قلب دوم» به کارگردانی بهنام بهزادی، امروز ساعت 10 از شبکه سه بازپخش می‌شود. فیلم تلویزیونی «دلنوازان (قسمت اول)» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده، امشب ساعت 19 از شبکه سه پخش می‌شود. سحر قریشی، شاهرخ استخری، عبدالرضا اکبری و فریبا کوثری در این فیلم بازی کرده‌اند. قسمت دوم این فیلم هم فردا ساعت 19 از این شبکه پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «فروشنده» به کارگردانی سباستین پیلوته محصول 2011 کانادا، فردا ساعت 10 از شبکه سه بازپخش خواهد شد. جرمی ته سیر، ناتالیه کاوزالی و گیلبرت سی کات از بازیگران این فیلم هستند.

شبکه چهار

امروز: ساعت 16، 1612

فردا: ساعت 12، دوستان ادی کویل‌/‌ساعت 20 و 30 دقیقه، سفری طولانی به خانه

فیلم سینمایی « 1612 » به کارگردانی ولادیمیر خوتیننکو، امروز ساعت 16 از شبکه چهار بازپخش می‌شود. داستان فیلم با بازی میشل زبروبسکی در مورد حمله لهستانی‌ها به روسیه و مقاومت مردم روسیه در برابر نیروهای لهستانی است.

فیلم سینمایی «دوستان ادی کویل» به کارگردانی پیتر ییتس، فردا ساعت 12 از شبکه چهار پخش می‌شود. این فیلم محصول 1973 آمریکاست.

فیلم سینمایی «سفری طولانی به خانه» به کارگردانی تومویوکی تاکیموتو، فرداشب ساعت 20 و 30 دقیقه در قالب برنامه «سینما 4» از شبکه چهار تقدیم علاقه‌مندان می‌شود. در این فیلم محصول 2012 ژاپن کنت واتانابه، یوسوکه اوگوچی ویو ناتسوکاوو بازی کرده‌اند.

شبکه تهران

امروز: ساعت 13، کیسه برنج

فردا: ساعت40 دقیقه بامداد، پرونده یک توطئه‌/‌ ساعت 9 و 15 دقیقه، مندی و تونل مخفی‌/‌ ساعت 13 و ‌30 دقیقه، تنها در موج 3؛ غریق

فیلم سینمایی «کیسه برنج» به کارگردانی محمدعلی طالبی، امروز ساعت 13 از شبکه تهران پخش خواهد شد. معصومه اسکندری، شیرین بینا و حسین کلانتر در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم سینمایی «پرونده یک توطئه» به کارگردانی بنجامین گورلی،40 دقیقه بامداد فردا از شبکه تهران پخش می‌شود. در این فیلم محصول 2010 آمریکا درو فولر، ایتان امبری، ویلیام دیوان و ویلیام آترتون بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «مندی و تونل مخفی» به کارگردانی جوی چاپمن، فردا ساعت 9 و 15 دقیقه از شبکه تهران پخش خواهد شد. دین جونز، لکسی جانسون و ویلیام اسمیت یلتون بازیگران این فیلم هستند.

فیلم سینمایی «تنها در موج 3 ؛ غریق» به کارگردانی بری سیمرو، فردا ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه تهران پخش می‌شود. در این فیلم محصول 2007 ایرلند بازیگرانی چون اوون مک دونل، دیوید هرلیهی و روث مک کب بازی کرده‌اند.

شبکه شما

فیلم تلویزیونی «سفر بر مدار مهتاب» به کارگردانی سید محسن یوسفی، امشب ساعت 23 از شبکه شما پخش می‌شود. جعفر دهقان، رامبد شکرابی، عبدالرضا زهره‌کرمانی، حسن اسدی، زهرا سعیدی و حسن سعیدی از بازیگران این فیلم هستند.

فیلم تلویزیونی «و کسی در راه است» به کارگردانی محسن خانجانی، فردا ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه شما پخش می‌شود. این فیلم از تولیدات صدا‌و‌سیمای مرکز همدان است.

شبکه آموزش

فیلم تلویزیونی «نمایش تمام شد» به کارگردانی افشین علیزاده، فردا ساعت 10 از شبکه آموزش پخش می‌شود. این فیلم تلویزیونی از تولیدات صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی در ژانر معناگرا و اجتماعی ساخته شده است.

شبکه قرآن و معارف

فیلم تلویزیونی «سرگشته» به کارگردانی محمدحسین حقیقی، فردا ساعت 15 از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود. گلچهره سجادیه، زهیر یاری، عبدالرضا اکبری، انوشیروان ارجمند، امیردژاکام، سولماز حصاری، فرداد صفاخو و بهار ارجمند در این فیلم به ایفای نقش ‌پرداخته‌اند.

شبکه پویا

انیمیشن «دایناسورها» به کارگردانی رالف زنداگ و رابرت نلسون جاکوب، محصول 2000 آمریکا در ژانر تخیلی و ماجراجویی، امشب ساعت 20 از شبکه پویا پخش خواهد شد.

انیمیشن «جوجه اردک زشت و من» به کارگردانی مایکل هنگرو کارستن کیلرچ، محصول 2006 انگلیس در ژانر کمدی، فردا شب ساعت 20 از شبکه پویا پخش می‌شود.

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «آشوب»، «تمساح»، «راهول»، «مثلث برمودا 3»، «مارال» و «جنگ خصوصی مورفی» فردا ساعت 13، 15، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها